Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 104 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 522,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Луганській області |
| ЄДРПОУ: | 44082150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юров Денис Юрійович |
| Телефон: | +380633797017 |
| E-mail: | duaudit@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 93401, Україна, Луганська область,Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72 |
1 |
1. Відповідно до п.1.2.3. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, учасник мав надати копії документів, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, а саме: акти, які підтверджують надання послуг. На підтвердження виконання договору від 20.06.2024 № 18/2024 було надано акт наданих послуг від 20.06.2024 № 18/06/24 на суму 19 000,00 грн. При тому в самому акті зазначається, що Виконавцем були проведені такі роботи (надані таки послуги) згідно Договору № 18/24 від ___червня 2024 р. Тобто номер і дата договору, які зазначені в акті наданих послуг, не відповідають номеру і даті договору, які зазначені у довідці від 03.04.2025 р. № 2/Т «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРІВ». Учаснику необхідно надати копії документів, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці. 2. Відповідно до п.1.2.3. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації, учасник мав надати копії документів, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, а саме: акти, які підтверджують надання послуг. На підтвердження виконання договору від 03.06.2024 № 85 було надано тринадцять актів приймання-передачі наданих послуг на загальну суму 255 765,28 грн. При тому, у довідці від 03.04.2025 р. № 2/Т «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРІВ» сума договору від 03.06.2024 № 85 дорівнює 274 267,00 грн. Тобто сума актів приймання-передачі наданих послуг не відповідає сумі договору від 03.06.2024 № 85. Учаснику необхідно надати копії документів, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.