| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 341 794,68 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 417,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Нос |
| Телефон: | +380976617796 |
| E-mail: | m.nos@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Золота, будинок 42 |
3 |
Замовник надсилає учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія ВІП-ОЙЛ" по закупівлі Технічні рідини для автомобілів код ДК 021:2015: 24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасника надано аналогічний договір і відгук, який не відповідає предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» : 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників юридичної особи (Додаток 6), який не відповідає вимогам тендерної документації. Документи, що надаються учасниками у складі пропозиції мають бути сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. 1.3) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), із порушенням заповнення, а саме невірно вказаний предмет закупівлі та Додаток не відповідає вимогам тендерної документації. Документи, що надаються учасниками у складі пропозиції мають бути сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. 1.4.) у складі пропозиції учасником надано витяг з ЄДР датою більшою трьохмісячної давнини відносно дати розкриття пропозиції учасника. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.3.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації.. 2.4.) п.9 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо).Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір визначеного за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція. 3.2.) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). 3.3.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 3.4.) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.