Закупівлю оголошено - 27-12-2024, 18:02. Дата останніх змін - 29-01-2025, 13:43

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) дл... Державна закупівля - UA-2024-12-27-012178-a ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 12/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-27-012178-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 18:02
по 02-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 11:00
по 10-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-01-2025, 13:47
по 10-01-2025, 14:10

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1441314000
1 441 314 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 206 570 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:14 413 140 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Владислав Павленко
Телефон:+380934784970
E-mail:v.pavlenko@dotua.org
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
24



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 15890000-3 - Прод ...
1 441 314 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-01-2025, 13:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік

9 298 170
комплект
Україна Відповідно до документації
по 29-06-2025
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік

1 830
комплект
Україна Відповідно до документації
по 29-06-2025
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-01-2025 по 23-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 104А, 49000, Кашкарова Наталія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
1 434 107 430 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 441 314 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-01-2025, 16:26

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-01-25, 13:04:57
24

1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю, а саме: Наявність в Учасника складського/-их приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, з наступними параметрами: 1.1. Для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання: - загальна площа сухих складів – не менше ніж 2000 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-х; 1.2. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 2800 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 4-ох; 1.3. Для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): - загальна площа складів – не менше ніж 600 кв.м; - кількість рамп/воріт на складі/складах – не менше 2-ох; 1.4. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: • документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. - для підтвердження наявності відповідної кількості рамп/воріт на складі/складах учасник надає гарантійний лист. • Гарантійний лист на підтвердження наявності холодильного і морозильного обладнання та можливості підтримання діапазону температур +2...+6 оС та -15...-18 оС. • Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження. На підтвердження інформації щодо складських приміщень (будівель), зазначених у довідці, Учасник ТОВ «ЮТ КОМПАНІ» надав Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15 грудня 2024 року № 15-12/24. Проте, Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою. 2. Відповідно до підпунктів 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, у вигляді довідки за формою, а саме: • для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторами* за-гальною вантажопідйомністю не менше 440 т; • для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижера-тором*, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т. Для підтвердження наявності вантажного автотранспорту Учасник у складі пропозиції надає: завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. У випадку, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування від 09.01.2025 № 16, в якій на підтвердження наявності автотранспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) та (-15….-18 оС), Учасник надає Договір про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 з переліком транспортних засобів, але Додатки №№ 1-6 до Договору, не містять підпису та печатки. Разом з цим, загальної вантажопідйомності не достатньо для зазначеного транспорту для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Додатки №№ 1-6 з підписом та печаткою до Договору про надання комплексу логістичних послуг від 15.12.2024 № 15/12/24 та підтвердити наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, а саме для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС). 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді довідки за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Примітки: 1 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 4-ох працівників, які виконують функції, вказані в пунктах 6.1-6.5; 2 - учасник зазначає інформацію про не менше ніж 25 працівників, які виконують дану функцію. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Для підтвердження наявності працівників складу (вантажників/комірників тощо) може надаватись інформація та документи про працівників постачальника/виробника/тощо, який буде залучений учасником до виконання умов договору. У разі використання 1 (одного) великого приміщення з кількома температурними режимами загальна кількість працівників має відповідати сумарній потребі у працівниках відповідних температурних режимів. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку з інформацією про працівників від 09.01.2025 року № 10, проте в пункті № 6 Довідки на працівника Трошко Максима Анатолійовича в колонці назва роботодавця не вказано назву роботодавця. А також, особу Трошко Максим Анатолійович залучено більш ніж на 2 ролі/функції згідно наданої Довідки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити приведену до відповідності Довідку з інформацією про працівників за формою встановленою у додатку 4 до Оголошення. 4. Відповідно до пункту 11 Додатку 7 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Учасником на підтвердження відповідності даної вимоги надано Довідку про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-01-25, 13:04:57
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-27-012178-a-b1
Номер договору:
133/01-25-ХП
Дата підписання договору:
27-01-2025, 13:00
Строк дії договору:
з 27-01-2025 по 31-12-2025
934 059 869,40 UAH
Ціна договору
778 383 224,50 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-01-2025 по 18-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53, 02121, Ірина Моргунова
Остаточна пропозиція:
1 260 522 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 260 522 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-01-25, 10:35:00
24

1. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надає довідку за формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, ІТ-спеціаліста, логістів/диспетчерів/операторів допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг. Одна і та ж особа може бути залучена для виконання не більш ніж 2-х ролей/функцій. Учасником у складі пропозиції надано «Довідку з інформацією про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору» від 09 січня 2025 р. №09/01-1, проте на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну, Учасник не надав наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг. Для усунення зазначеного недоліку Учаснику необхідно завантажити наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності), або цивільно-правову угоду або договір про надання послуг на підтвердження наявності працівника, який виконує роль/функцію «менеджера проекту», а також «Відповідальний за контактування і взаємодію з військовими частинами» Моргунову Ірину Сергіївну. 2. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП та надано зазначений договір. Проте, в гарантійному листі контрагента (перевізника) від 09.01.2025 р. №10, яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, зазначено інші реквізити договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист контрагента (перевізника), якими підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів на Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. 3. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей складу/-ів, зазначених у довідці, та експлуатаційний дозвіл/-и для складу/-ів, на якому/-их буде зберігатись продукція тваринного походження на склад/-и, зазначений/і у довідці за формою, що наведена у пункті 1.1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на склади «для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання» та «для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС)» зазначені у довідці від 09.01.2025 №09/01-6. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності складів та експлуатаційні дозволи для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження на всі склад(-и), зазначені у довідці. 4. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Крім того, загальна кількість складських приміщень (будівель), які вказуються в довідці, не повинна бути більше 4-х (чотирьох). Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) більше 4-х (чотирьох). Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, відповідно до якої загальна кількість складських приміщень (будівель) буде не більше 4-х (чотирьох). 5. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази для забезпечення виконання умов договору про закупівлю за наведеною формою в п. 1.1. Для підтвердження інформації щодо складського/-их приміщення/-нь (будівель), зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: · документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання складських послуг тощо. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року. Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення. Учасником у складі пропозиції на підтвердження цієї вимоги надано Довідку від 09.01.2025 №09/01-6 щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань, в якій зазначено реквізити договорів, а також на підтвердження цієї інформації надано копії таких договорів. Проте, в договорі організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення, а також в довідці зазначені інші реквізити даного договору; в договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ заретушовано адреси за якими знаходяться складські приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11, що підтверджує право користування, діє до 17.11.2024 року та має заретушовану адресу за якою знаходиться складське приміщення в файлах з поміткою «Публічно» та «Конфіденційно»; до договору про надання складських послуг від 03.06.2024 №4 надано додаткову угоду 1 до договору оренди обладнання від 03.06.2024 №4, що суперечить назві договору та відповідно до якої зазначено загальну площу складського приміщення 1500 кв.м, що суперечить інформації у довідці щодо наявності в Учасника складських приміщень (будівель), які будуть задіяні у виконанні договірних зобов’язань від 09.01.2025 №09/01-6 . Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати: - оновлену довідку відповідно до наданих договорів; - договір організації складського зберігання від 01.01.2025 року №1/01-1 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договорі надання логістичних складських послуг від 01.06.2023 року №1/06-СЗ без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно»; - договір оренди від 17.11.2022 року №01/17/11 без ретушування у вигляді файлу з поміткою «Конфіденційно» та документи, які підтверджують чинність даного договору; 6. Відповідно пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник підтверджує наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, довідкою за наведеною формою у підпункті 1.5.. Крім того, якщо учасником надається договір про надання послуг перевезень транспортним/-и засобом/-ами, або договір про надання транспортно-експедиторських послуг тощо, такий договір повинен містити перелік транспортних засобів, що можуть бути залучені та додатково у складі пропозиції надається гарантійний лист від контрагента (перевізника), яким підтверджується його згода на використання зазначених транспортних засобів, у разі визначення учасника переможцем закупівлі із зазначенням конкретного переліку транспортних засобів у разі відсутності такого переліку в договорі. Учасником у складі пропозиції надано довідку від 09.01.2025 р. № 09/01-11, де зазначено Договір про надання транспортних послуг від 18.11.2024 р. № 18/11-ТП. Проте, для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування не вистачає загальної вантажопідйомності, адже зазначені транспорті засоби в п. 1-6 відповідно до технічних паспортів мають меншу вантажопідйомність, ніж зазначено в довідці, крім того в п. 8 та п. 9 вказано один і той самий транспортний засіб; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2….+6 оС) не вистачає загальної вантажопідйомності, адже в п. 11 та п. 17 вказано один і той самий транспортний засіб, в п. 12 та п. 13 транспортні засоби дублюються з транспортними засобами в п. 8 та п. 11, які зазначені в переліку транспортних засобів для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування, а також транспортні засоби в пп. 12-23 не обладнанні рефрижераторною установкою; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15…-18оС) транспортні засоби в пп. 5-6 не обладнанні рефрижераторною установкою, тому загальна вантажопідйомність не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-01-25, 10:35:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 260 522 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 260 522 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 434 107 430 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 441 314 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено27-12-2024, 18:03:58
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 14:14:56
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 18:02:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 14:13:43
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та складає 14 413 140 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 27-12-2024, 18:02:40
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ