Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 303 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 030 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26191575 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Дяченко |
| Телефон: | 380459761331 |
| E-mail: | diachenkoelena@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,Ірпінь, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 38 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки документів, поданих ФОП «ВАВРИКОВИЧ ОЛЕКСІЙ СТЕПАНОВИЧ», у складі тендерної пропозиції, встановлено наступне: - Щодо підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надана не в повному обсязі Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відсутня інформація «Таблиця заповнюється Учасником!». Також, надана довідка у вигляді електронного документу, накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), не у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - Щодо підпункту 3.3 у Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано лист «Товар, запропонований Учасником, повинен бути виготовлений не раніше 2023 року. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар виготовлений не раніше 2023 року.» у вигляді електронного документу, накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), не у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - Щодо підпункту 3.4 у Додатку 1 до тендерної документації Учасником надана довідка з не повним обсягом з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника. Надана довідка у вигляді електронного документу, накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), не у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - Щодо підпункту 4.5 Додатку 1 до тендерної документації На тендерну пропозицію учасника накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), не у відповідності підпункту 4.5. Додатку 1 до тендерної документації. - Щодо підпункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано довідку : «Доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. Поставка товару здійснюється на адресу Замовника- 08292, Україна, Київська обл., м. Буча, вул. Польова,19, безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 6 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 6 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар - учасники підтверджують довідкою у довільній формі.» у вигляді електронного документу, накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), не у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації: - 3. 1. Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації (надається за формою* Додатка 2, або в довільній формі, що за змістом відповідає Додатку 2 до тендерної документації). - 3.3.Товар, запропонований Учасником, повинен бути виготовлений не раніше 2023 року. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар виготовлений не раніше 2023 року. - 3.4.Учасник повинен надати підтвердження відповідності технічних вимогам товару, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам (інструкція/ рекламний проспект виробника/ настанова з експлуатації/ каталог/ інструкція користувача/ експлуатаційно-технічна документація/ технічний опис або інші документи, що підтверджують відповідність технічних параметрів обладнання медико-технічним вимогам - українською мовою), з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника. - 3.5. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Щодо підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Надати в повному обсязі Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а з інформацією «Таблиця заповнюється Учасником!». Надана довідку у відповідності підпункту 4.5. Додатку 1 до тендерної документації. - Щодо підпункту 3.3 у Додатку 1 до тендерної документації Надати лист «Товар, запропонований Учасником, повинен бути виготовлений не раніше 2023 року. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар виготовлений не раніше 2023 року.» у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - Щодо підпункту 3.4 у Додатку 1 до тендерної документації Надати довідку з повним обсягом з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника. Надана довідка у відповідності підпункту 4.5. Додатку 1 до тендерної документації. - Щодо підпункту 4.5 Додатку 1 до тендерної документації На тендерну пропозицію учасника накласти у відповідності підпункту 4.5. Додатку 1 до тендерної документації. - Щодо підпункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Надати довідку: «Доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. Поставка товару здійснюється на адресу Замовника- 08292, Україна, Київська обл., м. Буча, вул. Польова,19, безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 6 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 6 робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар - учасники підтверджують довідкою у довільній формі.» у відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.