Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 7 051 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 257,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Шевченко |
| Телефон: | +380671708177 |
| E-mail: | lyuba_shevchenko.98@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
2 |
Після розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» (надалі - Учасник) було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації до предмета закупівлі, зокрема: 1. Учасником надано гарантійний лист №01-05/01 від 01.05.2025р., який не конкретизує гарантійні зобов’язання Учасника (невідповідність вимог, встановлених в підпункті 6.1. пункту 6 Додатку 4 до Тендерної документації); 2. Учасником надана довідка про країну (країни) виробника Товару, що є предметом закупівлі, яка містить не повну інформацію згідно вимог Замовника (невідповідність вимог, встановлених в пункті 10 Додатку 4 до Тендерної документації). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель гарантійний лист з конкретним гарантійним строком, який буде надано Учасником та довідку про країну (країни) виробника Товару, що є предметом закупівлі, яка містить повну інформацію згідно вимог визначених Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.