| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 288,46 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 536,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Вінницька філія ТОВ "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
5 |
Під час розгляду пропозиції Учасника закупівлі за предметом - Електричні інструменти код за ДК 021:2015 43830000-0— «Електричні інструменти» (UA-2025-08-05-008393-a) ФОП Лук'ян Михайло Федорович (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. Учасником не надано скан-копію інших установчих документів, надання яких передбачено пунктом 1.2 розділу 1 додатку 2 Документації; 2. Учасником не надано скановану копію листа-відгука від замовника – КП «Вінницяоблводоканал» по договору №378 від 07.07.2023, надання якого передбачено пунктом 1.3 розділу 2 додатку 2 Документації закупівлі; 3. Згідно пункту 2 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі Учасником надано Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на Панаскевича Юрія Валерійовича та Лук’яна Михайла Федоровича від 30.06.2025, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема: витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників (19.08.2025); 4. На виконання вимог Додатку 1 Документації закупівлі Учасником надано Заявку-пропозицію, в якій по позиції 8 зазначено найменування запропонованого товару, що не відповідає конкретній назві товару зазначеній в графі «Пропозиція учасника» Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Скан-копію іншого установчого документу Учасника; 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: 2.1 Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.2 Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1. 2.3 Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 2.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Документи згідно з вимогами пунктів 2.2. та 2.3 надаються учасником по будь-якому договору наданому учасником на вимогу пункту 2.1., при чому такі документи повинні відноситись до одного і того ж договору, та оформлені від одного і того ж замовника; 3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників; 4. Приведену у відповідність ЗАЯВКУ-ПРОПОЗИЦІЮ згідно додатку 1 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.