Закупівлю оголошено - 07-04-2025, 17:24. Дата останніх змін - 30-04-2025, 09:38

бланки

бланки... Державна закупівля - UA-2025-04-07-013369-a бланки від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-07-013369-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-07-015630-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 17:24
по 12-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 17:24
по 15-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 15-04-2025, 11:03
по 15-04-2025, 11:26

Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00

Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
245000
245 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 225 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02000085 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Яковенко
Телефон:+380362644087
E-mail:olgayakovenko2912@ukr.net
Місцезнаходження:
33018, Україна, Рівненська область,м. Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
бланки
245 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-04-2025, 11:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист лікарських призначень

10 000
штука
33019 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Температурний лист

5 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на лабораторні дослідження

47 500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок призначень наркотичних препаратів реанімація

2 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок призначень наркотичних препаратів

5 400
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок спостереження за центральним катетором

700
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок спостереження за периферичним катетором

3 900
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок спостереження за сечовим катетором

5 600
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Порційна вимога

2 100
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок обліку руху хворих стаціонару (форма 007/о)

2 400
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок обліку руху хворих стаціонару (форма 007/о) великий

500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформована згода на прходження тесту на ВІЛ (форма №503-1/о)

1 100
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на аналіз крові на ВІЛ (форма 249-7/о)

1 100
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист спостереження за хворим

9 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин (форма №005/о)

1 800
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протокол переливання крові та її компонентів (форма №003/о)

1 500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Оцінка свідомості за шкалою NIH55

500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на мікроскопічне дослідження

250
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Оцінювання біомеханічних функцій

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рецепти

5 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Наркозна карта (форма №003-3/о)

4 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вимога на одержання продукції з СПК-500

500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Карта звернення за антирабічною допомогою

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Консультативний висновок спеціаліста (форма №028/о)

15 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма №027/о)

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відомість обліку відвідувань пацієнтів (форма №039/о)

30 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на паталогогістологічне дослідження

2 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на цитоморфологічне дослідження

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Повідомлення про нещасний випадок невиробничого характеру

10 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Згода на обробку персональних даних

10 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Медична карта стаціонарного хворого в комплекті

30 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Меню-Розкладка

800
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розподільча відомість

1 500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Зведена порційна вимога

500
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відомість з витрачання продуктів харчування

2 200
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Меню за додатково на повернення

750
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Меню за ___20__р.

200
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лікарське свідоцтво про смерть

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продовження протоколу розтину

200
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протокол паталогоанатомічного дослідження

200
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Форма 044-1 (мультидисциплінарна команда)

1 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Направлення на дослідження крові, сечі в КДЛ (на алкоголь)

2 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А3 1+1

3 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А3 1+0

2 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А4 1+1

15 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А4 1+0

20 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А5 1+ 1

25 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланк А5 1+0

20 000
штука
33018 Україна Рівненська область Рівне Миколи Карнаухова, 25 а
по 31-12-2025
22820000-4
Бланки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "КОВТУНОВИЧ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-04-2025 по 30-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, село Велика Омеляна, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 13, 35360, Василь Ковтунович
Остаточна пропозиція:
244 744 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
244 744 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-04-2025, 09:01
Період подачі оскарження:
по 28-04-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-07-013369-a-c1
Номер договору:
275
Дата підписання договору:
30-04-2025, 09:37
Строк дії договору:
з 30-04-2025 по 31-12-2025
244 744 UAH
Ціна договору
244 744 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МІСТО-НВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-04-2025 по 23-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Лепкого Б., будинок 29, 76018, Роман Онуфріїв
Остаточна пропозиція:
148 844,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
148 844,67 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-04-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 15-04-25, 11:26:25
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 17-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-04-25, 16:38:29
24

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими виконано зобов’язання, із долученням накладних чи інших документів про приймання-передачу товару за цими договорами, та листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів та незастосування до них оперативно-господарських санкцій. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний договір від 12.06.2024. Із закупівлі (UA-2024-05-21-011516-a) вбачається, що предметом закупівлі є послуги за кодом ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги, що не відповідає предмету закупівлі в цих торгах. Тобто, договір від 12.06.2024 не є аналогічним за предметом закупівлі в розумінні Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020. Предметом закупівлі цих торгів є товар за кодом ДК 021:2015 - 22820000-4 — Бланки. Долучені до договорів листи-відгуки не містять інформації про незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити аналогічний за предметом закупівлі договір (за кодом ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки.), за яким виконано зобов’язання, із долученням накладних чи інших документів про приймання-передачу товару за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до нього оперативно-господарських санкцій. Долучити до договорів листи-відгуки з інформацією про незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах приміщення, друкарського преса на весь період виконання умов договору із зазначенням інформації щодо його правового статусу (власність/користування) та долученням підтверджуючих документів наявності (договорів оренди, лізингу, правовстановлюючих документів тощо). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка № 2/25 від 14.04.2025 про перелік наявного обладнання та власного виробничого приміщення, але довідка не містить інформації про наявність друкарського преса. Відсутні документи, що підтверджують наявність наявність друкарського преса. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку про перелік наявного обладнання із інформацією про наявність друкарського преса. Долучити документи, що підтверджують наявність друкарського преса. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 2 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування або надання послуг на інших законних засадах (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, а також копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту», або цивільно-правові договори тощо) щодо працівників, зазначених у довідці учасника про наявність працівників), а також їх листів про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника долучені окремі сторінки трудових книжок працівників, трудові книжки подані не в повному обсязі. Трудові книжки Онуфріїв, Василишин, Мердак не містять підпису власника книжки на першому аркуші всупереч Інструкції про ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993. Трудова книжка Худяк не містить підпису власника книжки, особи відповідальної за видачу книжки і печатки всупереч Інструкції про ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993. Листи-згоди на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів не містять інформації про “....ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації”. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити трудові книжки працівників у повному обсязі. Долучити трудові книжки Онуфріїв, Василишин, Мердак із підписом власника книжки на першому аркуші. Долучити трудову книжку Худяк із підписом власника книжки, особи відповідальної за видачу книжки і печатки. Долучити листи-згоди на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів не містять інформації про “....ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації”. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.6 Додатку № 2 до Тендерної документації вимагалась довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-04-25, 16:38:29

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МІСТО-НВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
148 844,67 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
148 844,67 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-04-2025, 19:37:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.04

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "КОВТУНОВИЧ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
244 744 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
244 744 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-04-2025, 15:43:07
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.04
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:25:14
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:24:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:24:38
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:24:38
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 17:24:38
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  6. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту бланки
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, та вимог Тендерної документації у розмірі 5 000,00 грн. (П’ять тисяч гривень 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції (91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави неповернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ст. 25 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей). Надана з боку Учасника у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у статті 25 Закону. Строк сплати за банківською гарантією повинен становити не більше п’яти днів з дати отримання вимоги. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради 33019, Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Миколи Карнаухова, будинок 25-А Код ЄДРПОУ 02000085 UA 103052990000026003000705112 в АТ КБ «Приватбанк» Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. До банківської гарантії долучаються наступні документи: чинна банківська ліцензія, видана Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію (або витяг з Державного реєстру банків), та документ, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано КЕП, який накладено на файл гарантії.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 17:24:36
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ