Закупівлю оголошено - 11-11-2025, 15:30. Дата останніх змін - 11-11-2025, 15:30

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-11-11-012961-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Великобагачанська центральна лікарня" Великобагачанської селищної ради Полтавської області від 11/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-11-012961-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-11-015863-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 15:30
по 14-11-2025, 00:00

Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2025 року

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
26000
26 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Великобагачанська центральна лікарня" Великобагачанської селищної ради Полтавської області
ЄДРПОУ:01999201 Досьє YouControl
Контактна особа:Боженко Тетяна Олександрівна
Телефон:+380994837623
E-mail:vbagachkacrl@gmail.com
Місцезнаходження:
38300, Україна, Полтавська область,селище Велика Багачка, вулиця Каштанова будинок 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 000
кілограм
38300 , Україна , Полтавська область , селище Велика Багачка , вулиця Каштанова будинок 21 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна11-11-2025, 15:24
КласпершийАктивна11-11-2025, 15:24
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна11-11-2025, 15:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 15:30:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 15:24:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлені товари Постачальником проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ