Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 993 650 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 74 904,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 149 809,50 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" |
| ЄДРПОУ: | 03349134 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Костюк |
| Телефон: | +380501019298 |
| E-mail: | kpmritual@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54003, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ СТЕПОВА, будинок 35 |
5 |
На вимогу Замовника про надання проекту договору згідно з Додатком 4, кожна сторінка якого повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника, Фізична особа-підприємець Пастушок Олександр Володимирович надав необхідний документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо був потрібний документ, підписаний власноруч і з печаткою, а натомість був наданий документ з кваліфікованим електронним підписом (КЕП), то такий документ не є достатньою заміною. В електронному документообігу КЕП є достатнім, оскільки він підтверджує справжність та авторство документа. Але якщо ця вимога є конкретною, то кваліфікованого електронного підпису (КЕП) недостатньо. Спираючись на вищенаведене, Замовник звертається до Учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Пастушок Олександр Володимирович з вимогою про надання документу, який оформлено за вимогою тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.