Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 02:54. Дата останніх змін - 02-12-2025, 02:54

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-12-02-000092-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-000092-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-000090-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 02:54
по 05-12-2025, 04:00

Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної - з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2010 року). Датою поставки Товару є дата підписання Замовником накладної (накладних). Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні.Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору.У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
63360
63 360 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
ЄДРПОУ:03189831 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Белім
Телефон:380983136418
E-mail:BELIM19750902@GMAIL.COM
Місцезнаходження:
20014, Україна, Черкаська область,с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 640
кілограм
20014 , Україна , Черкаська область , с. Вікторівка , ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна02-12-2025, 02:53
КласпершийАктивна02-12-2025, 02:53
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна02-12-2025, 02:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 02:54:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 02:53:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні.Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Забезпечення виконання договору повинно бути дійсним впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 5 (п’яти) банківських днів з моменту закінчення строку дії Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-12-2025, 02:53:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ