Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 275 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 375 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
2 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі – Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти води в навчальних закладах у Святошинському районі м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-05-13-012595-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Учасника Державна установа «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України», код за ЄДРПОУ 38518296. Відповідно пункту 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Затверджено Протокол уповноваженої особи №269 від 09.06.2025 Уповноважена особа __________________ М.П.ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015 - 71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти води в навчальних закладах у Святошинському районі м. Києва), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-05-13-012595-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ» код за ЄДРПОУ 38518296 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Державна установа «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України», код за ЄДРПОУ 38518296 (далі - ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ»), щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 - 71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти» (Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти води в навчальних закладах у Святошинському районі м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-05-13-012595-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.» Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ» на підтвердження інформації, надано файл «Довідка про наявність працівників.pdf», що містить Довідку про наявність працівників Вих. №126 від 14.05.2025 р., проте, надана довідка НЕ за формою Таблиці 1. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідку про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 2.2. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) Учасник має надати, зоврема: - позитивний* відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ» на підтвердження інформації, надано файл «лист.pdf», що містить Лист-відгук від ФОП Артем’єва Максима Володимировича, щодо Договору № 408/1 вiд 10.01.2025p., проте даний лист-відгук НЕ датований, що не відповідає вимогам пп.2.2. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - позитивний* відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. 3. Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: «Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у такій довідці, учасник надає у складі пропозиції наступні документи» Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ», у складі тендерної пропозиції НЕ надано Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у такій довідці, учасник надає у складі пропозиції наступні документи» На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у такій довідці, учасник надає у складі пропозиції наступні документи. 4. Відповідно до п.2 Розділу ІV Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу та часник повинен надати: «2. Лабораторії повинні проводити калібрування засобів випробувальної техніки, атестацію випробувального обладнання – надати довідку в довільній формі щодо обладнання, яке буде використовуватися для проведення вимірювань та наявності відповідних документів щодо калібрування» Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ», у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про устаткування.pdf», що містить Довідку про оснащення випробувальним устаткуванням (ВУ) Вих 128 від 14.05.2025 р. Проте, тендерна пропозиція НЕ містить відповідних документів щодо калібрування, а саме: шафа сушильна СНОЛ 120/350 Зав.№071944 Інв.№101400498; мікроскоп Біолам Р-11 Зав.№833385 Інв.№11137234-4; трьохсекна фільтрувальна система з воронками Sartorius 1684. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - відповідні документи щодо калібрування: шафа сушильна СНОЛ 120/350 Зав.№071944 Інв.№101400498; мікроскоп Біолам Р-11 Зав.№833385 Інв.№11137234-4; трьохсекна фільтрувальна система з воронками Sartorius 1684. 5. Відповідно до п.3 Розділу ІV Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу та учасник повинен надати: «3. Лабораторії повинні приймати участь у міжлабораторних порівняльних випробуваннях – надати довідку в довільній формі та копії результатів зазначених випробовувань.» Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ» у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про міжлабораторні випробування.pdf», що містить Довідку про міжлабораторні порівняльні випробування Вих.130 від 14.05.2025 р., проте, копії результатів зазначених випробовувань НЕ надано у складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Копії результатів міжлабораторних порівняльних випробуваннях. 6. Відповідно до п.5 Розділу ІV Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу та учасник повинен надати: «5. Лабораторії повинні проводити лабораторно-інструментальні вимірювання у терміни та спосіб, визначені чинними нормативно-правовими документами з оформленням результатів, протоколів, висновків, заключень тощо щодо відповідності вимогам нормативної документації – підтвердити гарантійним листом.» Учасником ДУ «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦКПХ МОЗ», у складі тендерної пропозиції НЕ надано відповідний гарантійний лист. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Гарантійний лист щодо проведення лабораторно-інструментальні вимірювання у терміни та спосіб, визначені чинними нормативно-правовими документами з оформленням результатів, протоколів, висновків, заключень тощо щодо відповідності вимогам нормативної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.