Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 675 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 377,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького |
| ЄДРПОУ: | 00492990 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Смик Павло Миколайович |
| Телефон: | +380676721891 |
| E-mail: | pavelsmyk@bigmir.net |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, Пекарська, 50 |
0 |
Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Замовником в підпункті 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документація була встановлена наступна вимога: «Довідка учасника, складена у довільній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази; власне, орендоване, надання послуг, інше; найменування орендодавця (надавача послуг тощо)». На виконання вищенаведеної вимоги Вами у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (міститься у файлі «Довідка про наявність обладнення.pdf»). Проте, надана Вами Довідка не в повній підтверджує виконання вимоги Замовника, оскільки в ній не зазначено найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Також, згідно вимог Замовника потрібно було зазначити підставу користування (власне, орендоване, надання послуг, інше). Вами, у наданій довідці, зазначено підставу користування – орендоване, проте, якщо здійснити аналіз наданих документів то слід зазначити, що транспортні засоби залучаються й за договорами суборенди, що у свою чергу свідчить про наявність невідповідності між інформацією, яка зазначена в Довідці та документами які були надані на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання Довідки учасника, складеної у довільній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази; власне, орендоване, надання послуг, інше; найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 2. У підпункті 1.1.2 пункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: «у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору». На виконання вищенаведеної вимоги Вами були надані наступні документи: Договір оренди вантажного автомобіля від 20 травня 2025 року (міститься у файлі «Договір оренди тягача.pdf»), Договір суборенди сільськогосподарської техніки №05052025-1 від 05 травня 2025 року (міститься у файлі «Договір суборенди сільськогосподарської техніки .pdf»), Договір оренди транспортного засобу від 20 травня 2025 року (міститься у файлі «Договір оренди причепа.pdf»), Договір суборенди сільськогосподарської техніки №05052025-2 від 05 травня 2025 року (міститься у файлі «Договір оренди комбайна.pdf»). Проте, надані Вами договори не містять актів приймання-передачі, як це було встановлено у вимозі Замовника. Просимо усунути цю невідповідність шляхом виконання наступної вимоги Замовника: «у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або договір лізингу тощо. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору». 3. Згідно вимоги, яка встановлена в підпункті 1.1.2. пункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасникам потрібно було підтвердити наявність культиваторів для основного обробітку (рихлення) та культивації. Проте з наданих Вами Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Договорів, які надані на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не можливо чітко простежити про наявність культиваторів для основного обробітку (рихлення) та культивації. Просимо усунути цю невідповідності шляхом приведенням у відповідність інформації в частині підтвердження наявності культиваторів для основного обробітку (рихлення) та культивації. 4. Замовником в підпунктах 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3 пункті 2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації були встановлені наступні вимоги: «1.2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником) або штатний розпис або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. Учасник повинен підтвердити наявність не менше двох трактористів-машиністів та не менше одного водія. У складі тендерної пропозиції потрібно надати відповідні посвідчення». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (міститься у файлі «наявність працівників.pdf»), в якій зазначено наступне: «ТОВ АГРОСФЕРА-ЗАХІД ТРЕЙД» здійснює господарську діяльність в частині обробітку земель та збору урожаю за рахунок орендованої техніки з екіпажами механізаторів (договори додаються)». Проте, наданням вищенаведеної Довідки Учасником не підтверджено виконання вищенаведених вимог Замовника. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання: «1.2.1 Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади. 1.2.2. Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником) або штатний розпис або копії цивільно-правових договорів. 1.2.3. Учасник повинен підтвердити наявність не менше двох трактористів-машиністів та не менше одного водія. У складі тендерної пропозиції потрібно надати відповідні посвідчення». 5. В пункті 5.1. частини 5 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена вимога, відповідно до якої Учасники повинні були надати Довідку про підтвердження повноважень за встановленою формою. На виконання вищенаведеної вимоги Вами було надано Довідку (міститься у файлі «уповноважені особи.pdf»). Проте, Вами було змінено форму даної Довідки, оскільки відповідно до форми наданої Замовником зазначалося «керівника учасника», а вами зазначено «керівник установи». Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання Довідки про підтвердження повноважень за встановленою формою, яка міститься у пункті 5.1. частини 5 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Замовником в пункті 5.5. частини 5 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена вимога, відповідно до якої Учасники повинні були надати «Інформацію в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування)». На виконання вищенаведеної вимоги Вами не було надано жодного документу. Просимо усунути цю невідповідність шляхом надання Інформації в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування). 7. Замовником в пункті 5.7. частини 5 Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Також, в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено: «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо» При перевірці електронного підпису Учасника торгів на сайті https://czo.gov.ua/ Замовником було встановлено, що тип підпису Учасника: УДОСКОНАЛЕНИЙ, що свідчить про те, що Учасник підписав свою тендерну пропозицію шляхом накладання удосконаленого електронного підпису (УЕП), а не кваліфікованого (КЕП), як було передбачено вищезазначеною вимогою Замовника. Просимо усунути цю невідповідність шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.