Закупівлю оголошено - 24-12-2024, 14:29. Дата останніх змін - 24-12-2024, 14:29

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г (за кодом ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки)

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г (за кодом ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки)... Державна закупівля - UA-2024-12-24-013146-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г (за кодом ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки) від замовника Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області від 12/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-24-013146-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-015332-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 14:29
по 27-12-2024, 07:00

Строк поставки товарів: з 01.01.2025 по 31.12.2025, дрібними партіями, два рази на тиждень, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти Вороньківської сільської ради. Термін передачі Товару: протягом 1 робочого дня, з дня замовлення (письмового, яке надсилається Покупцем за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного замовлення за телефоном). Поставка має відбуватися дрібними партіями, два рази на тиждень. Заявки на поставку товару формуються до 18.00 дня, що передує дню поставки товару. Поставка товару здійснюється в робочі дні та години з 06:00 до 08:00. Під час приймання-передачі Товару сторони зобов’язанні належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (товарно- транспортну накладну, довіреність, тощо) та перевірити у повному обсязі кількість, а також комплектність і якість Товару. Разом з Товаром Продавець надає Покупцю товарно-транспортну накладну та документи, що підтверджують якість Товару, тощо. Продавець гарантує належну якість товару за умови дотримання Покупцем правил зберігання. Передача, відвантаження, розвантаження Товару здійснюється силами, засобами, транспортом Продавця та за його рахунок. Поставка Товару має відбуватися спеціалізованим автомобілем, для забезпечення дотримання холодового ланцюга.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
295200
295 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
ЄДРПОУ:44042825 Досьє YouControl
Сайт:https://voronkivska-sr.gov.ua
Контактна особа:Чмель Ганна Михайлівна
Телефон:+380631357280
E-mail:zakupkavoronkiv@ukr.net
Місцезнаходження:
08352, Україна, Київська область,село Вороньків, вулиця Паркова 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

7 200
кілограм
00000 , Україна , Київська область , за адресами закладів освіти та дошкільної освіти , Вороньківської сільської ради ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидпастеризованеАктивна24-12-2024, 14:21
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна24-12-2024, 14:21
Маса неттовід 1000 до 1000гАктивна24-12-2024, 14:21
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5%Активна24-12-2024, 14:21
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна24-12-2024, 14:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 14:29:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 14:21:12
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10-и банківських днів лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів (видаткових накладних), при наявності бюджетних асигнувань
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ