Закупівлю оголошено - 31-07-2025, 13:10. Дата останніх змін - 18-08-2025, 14:24

39150000-8–Меблі та приспособи різні (Верстаки та шафа для зберігання інструменту і приладдя)

39150000-8–Меблі та приспособи різні (Верстаки та шафа для зберігання інструменту і приладдя)... Державна закупівля - UA-2025-07-31-004478-a 39150000-8–Меблі та приспособи різні (Верстаки та шафа для зберігання інструменту і приладдя) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 7/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-31-004478-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-07-2025, 13:10
по 06-08-2025, 12:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-08-2025, 16:00
по 11-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-08-2025, 14:57
по 11-08-2025, 15:20

Технічне завдання прописано в Додатку №3 КД

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
746130
746 130 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 730,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:012 Відділ закупівель
Телефон:380996887398
E-mail:tender012@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Верстаки та шафа для зберіганн ...
746 130 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-08-2025, 14:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інструментальна шафа Hoffmann Group арт. 971301 або аналог для зберігання інструменту (конус хвостовика ВТ40).

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інструментальний верстак Hoffmann Group арт. 921177 або аналог для зберігання інструменту.

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Інструментальний верстак Hoffmann Group арт. 921201 або аналог для зберігання інструменту.

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-08-2025 по 21-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гостомельська, 2,, 49006, Шеставина Людмила
Остаточна пропозиція:
514 250 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
746 130 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-08-2025, 11:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-31-004478-a-b1
Номер договору:
№17/57 Додаток №48 Б8
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
514 250 UAH
Ціна договору
514 250 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-08-2025 по 19-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАЛИШЕВА, будинок 11, квартира 25, 49000, ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ «МЕМ»
Остаточна пропозиція:
514 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
617 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-08-25, 09:37:32
24

"ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ"! За результатами аукціону № UA-2025-07-31-004478-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено деякі невідповідності в інформації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Просимо надати свої пояснення щодо результатів закупівлі UA-2025-07-31-004478-a, а саме: № з/п Невідповідність КД Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Відсутні документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.1 КД та Додатку 2 п.1 КД, а саме: - Довідка згідно Форми 1 з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022 – 2025 років за предметом закупівлі на постачання товарів загальною вартістю не менш ніж 350 000,00 грн без ПДВ. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність загальній вартості 350 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). Згідно п. 1 Додатку 1 КД: «1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: - Довідка згідно Форми 1 з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022 – 2025 років за предметом закупівлі на постачання товарів загальною вартістю не менш ніж 350 000,00 грн без ПДВ. * Під аналогічним договором слід розуміти виконані/частково виконані договори на поставку меблів та приспособ різних призначених для зберігання інструментів та приладдя. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність загальній вартості 350 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). та Додатку 2 п. 1 КД: Довідка згідно Форми 1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1) Скановані копії документів до договору, зазначеним у довідці, зміст яких підтверджує якісне їх виконання (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність загальній сумі 350 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», то вона надається відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* Надати інформацію, що відповідає вимогам п. 1.1 Додатку 1 та п. 1 Додатку 2 КД, а саме: - Довідку згідно Форми 1 з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022 – 2025 років за предметом закупівлі на постачання товарів загальною вартістю не менш ніж 350 000,00 грн без ПДВ. - Скановані копії документів до договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Ці документи мають містити підтвердження - інформацію про відповідність загальній вартості 350 000,00 грн без ПДВ – (якщо ні – додаються копії сторінок договору). 2. Відсутні документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.2 КД та п. 2 Додатку 2 КД, а саме: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно Додатку 1 п.2 КД: 2. На підтвердження фінансової спроможності надаються: 1) Якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати»); 2) Якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) Якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Надати інформацію, що відповідає вимогам п. 2 Додатку 1 та п. 2 Додатку 2 КД, а саме: надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу учасника не менше ніж 50% від вартості поданої пропозиції. 1. Якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати»). 2. Якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: - довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3. Якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 3. Відсутні документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.4 КД та Додатку 2 п.3 КД, а саме: - Сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ який підтверджує якість товару та країну походження. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно Додатку 1 п.4 КД: 4. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі устаткування, матеріально-технічної бази та технологій надаються: - Сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ який підтверджує якість товару та країну походження. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. та Додатку 2 п.3 КД: Наявність документів, що підтверджують повноваження на продаж пропонованої продукції Учасник повинен надати: Сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ який підтверджує якість товару та країну походження. сертифікат Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару Надати інформацію, що відповідає вимогам п. 4 Додатку 1 та п.3 Додатку 2 Конкурсної документації, а саме: Сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ який підтверджує якість товару та країну походження. сертифікат Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару - Сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або інший документ який підтверджує якість товару та країну походження. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 4. Відсутні документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.5 КД, а саме: Документи що підтверджують права підпису пропозиції Згідно Додатку 1 п.5 КД: 5. Документи що підтверджують права підпису пропозиції: 1) для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - Нерезидент України може доручити підготовку, оформлення та розміщення його Конкурсної документації на майданчику «Prozorro» своєму представнику – юридичній або фізичній особі – резиденту України у разі, якщо він сам (Виробник) має намір приймати участь у торгах. У такому випадку він надає своєму представнику документ, що підтверджує повноваження представника в Україні тільки в частині підготовки, оформлення та розміщення Конкурсної документації Учасника-нерезидента на майданчику «Prozorro». Всі документи конкурсної пропозиції в такому випадку подаються за підписом та від імені Учасника-нерезидента. 3) для фізичних осіб-підприємців: - для фізичної особи – підприємця, яка від свого імені власноруч підписує документи пропозиції - подання документального підтвердження таких повноважень не вимагається. Надати документи, що відповідають вимогам Додатку 1 п.5 КД, а саме: для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). 5. Невідповідність технічним вимогам Додатку 3 КД, а саме: Згідно 1 шафи: розмір висоти менше ніж потрібно, запропоновано 1950 а потрібно не менше 2000. Корпус шафи металевий з полками з місцем вкладання оправок під конус хвостовика ВТ40 (навантаження на полку не менш 200кг) на сайті виробника 150кг, кількість поперекових тримачів, не менш 9 на сайті виробника 7, висота, не менш 2000мм на сайті виробника 1950мм Згідно 2 верстаку: товщина стільниці - 50мм на сайті виробника 40мм, Шухляда повинні витримувати навантаження не менш -75кг на сайті виробника 70кг. Згідно п.3 Верстак, ліва сторона 5 шухляд, відкрита по центру, права сторона -4 шухляди на сайті виробника 3 шухляди зліва, 3 шухляди з права. товщина стільниці - 50мм на сайті виробника 40мм, Шухляда повинні витримувати навантаження не менш -75кг на сайті виробника 70кг. Згідно Технічного завдання Додатку 3 КД. У зв’язку з тим що розміри, наповненість шаф та верстаків, їх технічні параметри були замовлені Замовником згідно своїх технологічних потреб та місцю розташування, що для Замовника дуже важливе. Необхідно надати пропозиції які повністю будуть відповідати технічному завданню Додатку №3 Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхиллено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-08-25, 09:37:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
514 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
617 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-08-2025, 16:40:53
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
514 250 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
746 130 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 09:38:46
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:10:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:10:24
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:10:24
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ