Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки Товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 266 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 330,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ", що подана для участі у закупівлі ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Коробки для книг) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-23-011872-a, необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ" до 20 робочих днів. 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Коробки для книг. 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-23-011872-a. 8. Тендерна пропозиція Учасника: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ". 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ" продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 07.08.2025.
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ КАРТОННО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Коробки для книг) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-23-011872-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 2.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено: у разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником під час подання тендерної пропозиції в електронному полі Розділу «Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» у пункті 11 «Наявність не виконанних зобов’язань за раніше укладеним договором» підтверджено, що «Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків» із завантаженням документу «Відомості про учасника» (файл «Відомості про учасника.pdf»). При цьому Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документу(ів), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, що не відповідає вимогам п.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. У Замовника відсутній раніше укладений з Учасником договір, за яким останній не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Таким чином, зазначена Учасником інформація в електронному полі Розділу «Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» у пункті 11 «Наявність не виконанних зобов’язань за раніше укладеним договором» є невідповідністю. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації, а саме: заповнену технічну специфікацію (розділ VII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано заповнену технічну специфікацію (файл «ТС.pdf»), в якій найменування товару, зазначене на малюнку (макеті) 1, а саме: «1. Коробка для книг (250х170х30 мм) Укрпошта» не відповідає найменуванню товару, що зазначене у підпункті 1 таблиці пункту 2 технічної специфікації, а саме: «Коробка для книг (250х170х45 мм) Укрпошта», що є невідповідностю та не відповідає Розділу VІІ тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для керівника учасника процедури закупівлі: протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; для іншої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я посадової особи або представника учасника та протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається, а у випадку якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ що підтверджує повноваження такого представника учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано наказ про вступ на посаду Голови правління ПрАТ «Київський КПК» Головченко Юрія Ігоровича (файл «Наказ_кадровий Голова Правління.pdf»). Документи та інформація в електронних полях тендерної пропозиції Учасника підписані заступником директора департаменту продаж гофропродукції та литої тари з продаж гофропродукції Головченко Андрієм Ігоровичем. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я заступника директора департаменту продаж гофропродукції та литої тари з продаж гофропродукції Головченко Андрія Ігоровича, що підтверджує повноваження вищезазначеної посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної у відомостях про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf») підписантом договору та документів тендерної пропозиції є директор продаж гофропродукції та литої тари Дубінський А.Л., що не відповідає посадовій особі Учасника, яка підписала документи тендерної пропозиції, а саме: заступник директора департаменту продаж гофропродукції та литої тари з продаж гофропродукції Головченко Андрій Ігорович, що є невідповідністю та не відповідає вимогам п.5 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків або довідку у довільній формі про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей; уточнену технічну специфікацію, яка не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; довіреність (доручення) керівника Учасника на ім’я заступника директора департаменту продаж гофропродукції та литої тари з продаж гофропродукції Головченко Андрія Ігоровича, що підтверджує повноваження вищезазначеної посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції; уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.