Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 35 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 175 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 05493562 Досьє YouControl |
Сайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Контактна особа: | Костянтин Руденко |
Телефон: | +380442498999 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Амосова, 6 |
11 |
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. Колонка 2 табличної частини цінової пропозиції не заповнена відповідно вимог тендерної документації. Просимо виправити невідповідність, шляхом завантаження оновленої цінової пропозиції та виконати вимогу, що зазначено у колонці 2 табличної частини – додатково зазначити назву товару згідно тендерної документації (Назва товару згідно тендерної документації - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова, типу С-дуга). 2. Відповідно п.п.6.3 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати скановану таблицю відповідності технічним вимогам, що вказані у п. 6.2, яка повинна бути заповнена з боку учасника, а також документи зазначені у таблиці відповідності технічним вимогам. В таблиці наявна колонка наступного змісту «Відповідність (Так/ні, із значенням параметру та посиланням на номер сторінки відповідного документу)», яка не заповнена учасником відповідно до вимог тендерної документації. (не заповнені коректно п.1.2;2.9;2.12;3.3;4.9;1.2.1.1;1.2.2.1;1.2.2.2). Просимо виправити невідповідність та виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.п.6.2., тендерної документації, щодо належного оформлення таблиці відповідності технічним вимогам за формою та вимогами, що наведено в тендерній документації, шляхом завантаження оновленої таблиці відповідності технічним вимогам із коректним додаванням значення параметру. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.