Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 088 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 440,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Тимченко |
Телефон: | +380442916109 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
0 |
1)Перелік виявлених невідповідностей. 1.1.Відсутність гарантійного листа щодо зобов’язання надати відповідні документи (сертифікати) при поставці товару, по завершенню випробувань, згідно вимог технічного регламенту. 2)Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 2 частина 7 Розділ ІІІ тендерної документації. 3)Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Гарантійний лист щодо зобов’язання надати відповідні документи (сертифікати) при поставці товару, по завершенню випробувань, згідно вимог технічного регламенту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.