Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
Початок надання послуг: впродовж 10-ти днів з дати укладання Договору. Закінчення надання послуг до 31.10.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 598 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Нос |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | olena.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
ПРОТОКОЛ №396 від 18.07.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ 40237803) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-260_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування газових пальників Unigas, що встановлені на обладнанні філії «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-09-000351-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 36 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-260_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування газових пальників Unigas, що встановлені на обладнанні філії «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація єдиної (електронний аукціон не проводився) тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ 40237803) з ціною пропозиції 597 000,00 грн. з ПДВ. Пункт 36 Особливостей, згідно якого передбачено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2 Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2 Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ 40237803) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 36 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Віталій МАРТИНОВ
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС" (ЄДРПОУ 40237803) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником в складі пропозиції надано: Лист №4901 від 10.07.2025 (назва файлу 1 працівники.pdf) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання обов’язків по договору, в якому зазначено, що Мокренко Василь Миколайович призначений на посаду слюсаря КВПіА. Проте, Учасником на підтвердження інформації, що зазначена в листі, згідно п.1.1., не надано скан-копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеному відповідно до п. 1 (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/ свідоцтва/сертифікати), а саме на cлюсаря КВПіА - Мокренко Василя Миколайовича. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 2 пункту 1 частини 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати: - довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, з обов’язковим зазначенням інформації щодо кожного фахівця зазначеного в довідці/листі, зокрема такі, як: ПІБ, кваліфікація, стаж, професія (посада) Мінімальні вимоги: - cлюсар КВПіА - не менше 1-ї особи; - інженер-налагоджувальник - не менше 1-ї особи. - скан-копії документів, що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеному відповідно до п. 1, а саме слюсаря КВПіА, наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/ свідоцтва/сертифікати). Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником в складі пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб №4902 від 10.07.2025, який не відповідає формі листа щодо повноважень посадових осіб, а саме: в листі відсутня наступна інформація – «Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме»: ТАКОЖ УЧАСНИКОМ НЕ НАДАНО довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1 пункту 1 частини 1.2 розділу І додатку № 1 до тендерної документації, додаток №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений лист щодо повноважень посадових осіб за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником в складі пропозиції надано некоректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи (далі – Опитувальник), а саме не надано розділи 7, 8 Опитувальника та СТРУКТУРУ ВЛАСНОСТІ ( надання якої передбачено п.8.3 Опитувальника). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 розділу ІІ. додатку № 1 до тендерної документації, додаток №5 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений Опитувальник Контрагента-юридичної особи з розділами 7,8 та Структурою власності. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.