Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 15:46. Дата останніх змін - 09-05-2025, 17:34

Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – ампульниця, 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015

Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – ампульниця, 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 ... Державна закупівля - UA-2025-04-18-008591-a Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – ампульниця, 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за ДК 021:2015 від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-008591-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 15:46
по 24-04-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 13:00
по 29-04-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10000
10 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Поворозна
Телефон:+380636210890
E-mail:ptender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сумка-укладка медсестри (фельд ...
10 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – ампульниця

6
штука
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 01-06-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
12500 Медична сумка
+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:46:19
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:46:19
          Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Кошторис (розрахунок вартості)
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:46:19
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:46:19
                Інший
                публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:46:19
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ФОП "ЖЕЛЕЗНЯК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 29-04-2025 по 07-05-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул.Самійленка Олександра будинок 26, 14033, Олена Железняк
                  Остаточна пропозиція:
                  9 999,96 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  02-05-2025, 09:09

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 30-04-25, 16:31:47
                  24

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - довідку у довільній формі на товар (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, марку, модель, артикул (за наявності) для можливості перевірки запропонованого товару до технічних вимог Замовника (та/або заповнену таблицю Замовника «Перелік товару, що є предметом закупівлі, та його характеристики*(Специфікація)», якщо пропозиція Учасника повністю відповідає найменуванню, одиниці виміру, кількості та технічним характеристикам товару, що є предметом закупівлі, зазначених Замовником, або порівняльну таблицю* ). У складі пропозиції Учасника наданий файл: Довідка згода.pdf який подано як довідку у довільній формі, проте зазначений документ не містить фактичної інформації про товар. Згідно розділу «Інша інформація» п.1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом. Всі документи в довільній формі Учасника (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо), що надані їм в своїй пропозиції, не містять жодного посилання на закупівлю (ідентифікатора закупівлі та/або назви предмета закупівлі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - привести у відповідність довідку у довільній формі на товар (комплектність товару), що пропонується Учасником, яка повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійні терміни, марку, модель, артикул (за наявності); - привести у відповідність всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тобто вказати ідентифікатор закупівлі та/або назву предмета закупівлі.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 16:31:47
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-04-18-008591-a-b1
                  Номер договору:
                  165
                  Дата підписання договору:
                  09-05-2025, 10:00
                  Строк дії договору:
                  з 09-05-2025 по 31-12-2025
                  9 999,96 UAH
                  Ціна договору
                  9 999,96 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ФОП "ЖЕЛЕЗНЯК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  9 999,96 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  29-04-2025, 09:48:05
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 15:47:04
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ