Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 820 490,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 102,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3054 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 25575569 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Кудельська |
Телефон: | +380980899341 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
«11» травня 2024 року аукціон не відбувся щодо спрощеної закупівлі «Ретранслятор», ДК 021:2015: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм, очікувана вартість 1 820 490 грн. 00 коп. з ПДВ, номер закупівлі UA-2024-07-02-005214-a, тому єдиною та найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ "ВЕСТ-ДНІПРО". Під час розгляду пропозиції ТОВ "ВЕСТ-ДНІПРО" у закупівлі № UA-2024-07-02-005214-a виявлено наступні невідповідності. Так, в оголошенні спрощеної закупівлі «Ретранслятор», ДК 021:2015: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм, очікувана вартість 1 820 490 грн. 00 коп. з ПДВ, пунктом 9 додатку №3 Оголошення «Лист в довільній формі про гарантійне обслуговування (ремонт) товару протягом не манше 24 місяців з дня поставки товару» учасником не надано. Пунктом 11 додатку 3 до оголошення встановлено вимоги щодо надання учасником Довідки ,в котрій зазначатиметься код УКТ ЗЕД на запропонований товар, вимогу не виконано. Нормами підпункту "г" підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України та Постанови №178 оподаткування за нульовою ставкою ПДВ застосовується як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини, комплектуючі, охолоджуючі рідини, акумуляторні батареї, автомобільні шини, інструменти та ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо) при умові, що такі операції відповідають положенням (умовам), визначеним Постановою №178. Зважаючи на те, що Установа є органом влади, на який покладено обов’язок запроваджувати та здійснювати передбачені Законом № 389 – VIII заходи і повноваження , необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, та на операції з постачання товарів для забезпечення транспорту, зокрема, додаткового обладнання поширюються норми "г" підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України та Постанови №178 щодо застосування нульової ставки податку на додану вартість при умові, що таке постачання відповідає умовам, визначеним постановою №178 КМУ. Тобто на операції з постачання товарів для забезпечення транспорту, зокрема додаткового обладнання, поширюються норми підпункту "г" підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України та Постанови №178, щодо застосування пільгової ставки податку на додану вартість при умові, що таке постачання відповідає умовам визначеним в постанові № 178 КМУ. ПРОСИМО Вас врахувати вищезазначені норми та перепрацювати надану Пропозицію.!!! Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", повинні містити накладений: кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис керівника або уповноваженої особи учасника. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ВЕСТ-ДНІПРО" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.