Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2024 року, згідно заявки Замовника за місцезнаходженням Замовника: 10004, м.Житомир, вулиця Корабельна,8. Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару - декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок тощо), а також документами, що засвідчують його походження, безпечність та відповідність вимогам стандартів, що діють на території України, із зазначенням ґатунку, категорії, дати виготовлення на підприємстві, терміну реалізації, умов зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначається у годинах). Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 20 робочих днів з моменту отримання Товару.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 274 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирський обласний спеціалізований будинок дитини для дітей-сиріт та дітей, які залишились без піклування батьків" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05503562 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анна Ковальчук |
Телефон: | +380412415468 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Корабельна, 8 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.