Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" ЖМР |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степурко Ольга Михайлівна |
| Телефон: | +380679902043 |
| E-mail: | olhastep@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-07-10-002521-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. В додатку 3 до тендерної документації: Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - копію документу, в якому зазначено виробника товару та документу, який підтверджує технічні характеристики та якість запропонованого товару (сертифікат відповідності / сертифікат якості/ декларація відповідності або інший документ). В зв'язку з чим Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей та надання вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.