Закупівлю оголошено - 19-12-2025, 15:17. Дата останніх змін - 19-12-2025, 15:18

Послуги з постачання готових страв для харчування хворих

Послуги з постачання готових страв для харчування хворих... Державна закупівля - UA-2025-12-19-018205-a Послуги з постачання готових страв для харчування хворих від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" від 12/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-19-018205-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-19-019212-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 15:17
по 26-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 15:17
по 29-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-12-2025, 15:13

Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11126560
11 126 560 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:55 632,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:34549336 Досьє YouControl
Контактна особа:Погоріла Яна Вікторівна
Телефон:380463738390
E-mail:pcml_buh@ukr.net
Місцезнаходження:
17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56
0
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з постачання готових с ...
11 126 560 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-12-2025, 15:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

350
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

3 800
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

9 500
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

50 000
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

13 000
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування післяопераційних хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

500
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Покращене харчування військовослужбовців (норма №5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

14 600
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2026
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:18:20
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 15:17:57

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень; витяг з інвентаризаційного списку основних засобів та малоцінних швидкозношуваних предметів або бухгалтерську довідку; (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту; скан – копію** договору/договорів на проведення дезінфекції зазначених транспортних засобів учасника , 1.1. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, для зберігання товару та сировини відповідно до санітарних норм зберігання, а також про наявність холодильного, морозильного та технологічного обладнання, інвентарю. 1.2. Для підтвердження наявності в Учасника холодильного, морозильного та технологічного обладнання, інвентарю, необхідного для належного виконання послуг відповідно до предмета закупівлі, Для підтвердження наявності обладнання Учасник повинен надати витяг з інвентаризаційного списку основних засобів та малоцінних швидкозношуваних предметів або бухгалтерську довідку, що підтверджує наявність відповідного обладнання в Учасника. 1.3. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості (не менше 2 автомобілів для перевезення продуктів харчування). Для підтвердження наявності в Учасника автотранспорту Учасник повинен надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (якщо транспортні засоби є власністю учасника), та/або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортних засобів, що мають бути чинними впродовж всього періоду надання послуг, та/або інший документ, що підтверджує право користування учасником транспортними засобами на період надання послуг, що закуповуються. Також учасник подає скан – копію** договору/договорів на проведення дезінфекції зазначених транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 (дод.1 до ТД) про наявність у штаті кухарів ;довідка (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок (карток) кухарів ; довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті водіїв; довідка (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок (карток) водіїв; довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування та копії документа про освіту (диплома, свідоцтва, сертифіката тощо); довідка в довільній формі про наявність в учасника внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів; копії трудових книжок вищезазначених працівників. , Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів (не менше трьох) з досвідом роботи по організації харчування не менше трьох років; Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок (карток) кухарів з відміткою про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами); Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті водіїв (не менше двох) з досвідом роботи не менше трьох років; 2.4. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок (карток) водіїв з відміткою про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами); 2.5. Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування з урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років; Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності у штаті інженера - технолога шляхом подання копії документа про освіту (диплома, свідоцтва, сертифіката тощо), що підтверджує отримання відповідної кваліфікації у сфері харчових технологій. 2.6. Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів 2.7. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до надання послуг (кухарів, водіїв, інженера-технолога та внутрішнього аудитора) надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) та/або наказів про призначення, та/або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг).Для підтвердження стажу працівників надати копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінок, що підтверджують стаж працівника у відповідній сфері (кухарів, водіїв та інженера-технолога).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-12-2025, 15:17:57
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка (інформацію) відповідно до таблиці 2 (дод.1 до ТД), про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ; копію/ї договору/договорів; копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору; лист – відгук від контрагента про виконання договору(ів). , Довідка (інформацію) відповідно до таблиці 2 (дод.1 до ТД), про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є повністю виконаний (завершений) договір за предметом закупівлі послуг з організації харчування або кейтерингових послуг. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. Копію/ї договору/договорів, зазначеного/зазначених в довідці, з усіма додатками до нього/них. Копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист – відгук від контрагента про виконання договору(ів), зазначених в наданій учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист – відгук повинен свідчити про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. (вибрати один із варіантів).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ