Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 15:44. Дата останніх змін - 02-10-2024, 15:44

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421), Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421), Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554... Державна закупівля - UA-2024-10-02-008965-a Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421), Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 від замовника Комунальний заклад дошкільної освіти №11"Веселка" від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-008965-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-02-010007-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 15:44
по 07-10-2024, 09:00

4.1. Постачальник здійснює поставку Товару окремими партіями згідно з заявкою Замовника один раз в тиждень з 7:30 до 8:30 год., в робочі дні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. 4.2. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 2 (другого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника , зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 4.3. Місце поставки Товару: 56506, Миколаївська область, місто Вознесенськ, вул. Шевченка,61 Представники Постачальника, які доставили Товар, здійснюють розвантаження та донесення товару до місця використання (зберігання) Товару. 4.4. Строк поставки Товару: з дати укладення договору по «31» 12.2024 року. 4.5. Доставка та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Відвантаження Постачальником не вказаних у специфікації Товарів не допускається. 4.6. Неналежне оформлення Постачальником документів, зазначених в пунктах 4.7. та 4.9. цього Договору або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов'язання з оплати Товару. 4.7. Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення продуктів харчування даного виду та Товару, зазначеного у технічній специфікації до цього Договору, з дотриманням температурного режиму та санітарних вимог, у тому числі щодо сумісності харчових продуктів. Не підлягає прийманню товар, що не має відповідного маркування, належного товарного вигляду, строк придатності якого не зазначено або минув, або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, а також Товар, що надійшов без документів, передбачених законодавством та/або договором, зокрема, тих, що засвідчують якість та безпеку. 4.8. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Покупця має право перевірити транспорт та медичні книжки водія і інших осіб, що супроводжують Товар. 4.9. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцю видаткову накладну та документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів: посвідчення про якість/ декларація виробника та/або ін. документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, які вимагаються законодавством про безпечність та якість харчових продуктів. 4.10. Факт невиконання та/або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення поставки товару та/або поставки товару неналежної якості тощо. 4.11. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Постачальником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Покупця і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Покупцем Постачальнику. 4.12. Постачальник повинен в строк не більше двох календарних днів з дати отримання документу Покупця про неналежне виконання Постачальником умов Договору, здійснити поставку товару, який не було поставлено за заявкою Покупця у визначений Договором термін або заміну товару належної якості (у випадку поставки товару неналежної якості). 4.13. Фасування повинно забезпечувати цілісність Товару при перевезенні. 4.14. Право власності на Товар переходить до Покупця з дати здійснення поставки і підписання видаткової накладної, яка підтверджує прийом-передачу Товару. 4.15. Поставка вважається виконаною після підписання повноважними представниками Сторін видаткової накладної та фактичного отримання Покупцем Товару належної якості та кількості. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору та вимогам, що встановлені нормативними актами. 4.16. Всі повідомлення, якими обмінюються Сторони, вважаються належним чином доставленими, якщо отримано відповідне документальне підтвердження за адресою Покупця/Постачальника, вказаною в розділі 16 цього Договору (цінний лист з описом вкладення тощо). Будь-які повідомлення, які направляються факсом та/або електронною поштою Покупцем та/або Постачальником (вказані в розділі 16 цього Договору), мають юридичну силу. Належним підтвердженням направлення документу та його отримання будь-якою із Сторін є звичайне технічне підтвердження відповідного обладнання Покупця чи Постачальника про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. 4.17. При складанні первинних облікових документів (накладних, актів приймання-передачі) Покупець та Постачальник повинні керуватися нормами Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні».

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
45354.8
45 354,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад дошкільної освіти №11"Веселка"
ЄДРПОУ:20907908 Досьє YouControl
Контактна особа:Рак Ірина Вікторівна
Телефон:+380973663728
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, вул.Шевченка.,буд. 61
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

20
кілограм
56500 , Україна , Миколаївська область , м.Вознесенськ , вул.Шевченка,61 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 666300-15540000-200200-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна02-10-2024, 15:01
Масова частка жиру50%Активна02-10-2024, 15:01
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)ТакАктивна02-10-2024, 15:01
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554

180
кілограм
56500 , Україна , Миколаївська область , м.Вознесенськ , вул.Шевченка,61 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 666296-15540000-198750-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ДобавкиНіАктивна02-10-2024, 15:01
Масова частка жиру9%Активна02-10-2024, 15:01
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна02-10-2024, 15:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 15:43:56
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 15:30:02
Умови доставки:
Подія:
Подання заявки
Тип доставки:
Повторювана поставка
Тип днів:
Календарні
Розмір доставки (%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ