Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
Код за ДК 021:2015 –71630000 – 3 Послуги з технічного огляду та випробувань
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 122 619,99 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 613,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 41149437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артеменко Олена Олександрівна |
| Телефон: | 380523362585 |
| E-mail: | olenaartemenkoodbmes@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: При розгляді пропозиції встановлено, що учасником відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації не надано наступні документи: Додаток 2 - Відповідно до п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пп.3. Учасник надає лист-відгук від сторони-підписанта аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про оцінку виконання договору в цілому. Додаток 3 - У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу; - Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – укладення договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника), посвідчену підписом (при наявності - печаткою учасника), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору та / або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статуту при наявності); - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання; - Гарантійний лист, про те, як що у разі, внесення змін до Статуту, та інших документів, які підтверджують повноваження особи, що буде підписувати договір про закупівлю (контракт) зі сторони Учасника у період до дати заключення договору про закупівлю з нами, зобов’язуємось повідомити замовника про внесені зміни до дати заключення з замовником договору про закупівлю; - Довідку з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.