Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 696 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 965 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей № 26 «Шевченківський» Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22537539 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://school26poltava.at.ua |
| Контактна особа: | Людмила Погребняк |
| Телефон: | +380532632519 |
| E-mail: | byxoblik26@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36021, Україна, Полтавська область,місто Полтава, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 18 |
0 |
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації замовником встановлена вимога, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає на підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. На виконання цієї вимоги, учасником ТОВ "ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ"в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в оренді офісного приміщення б/д, б/н та Договір суборенди нежитлового приміщення № 504.01-23/3 від 22.01.2025 укладений між ТОВ «Домбудплюс» (орендар) та ТОВ "ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ" (суборендар). Поряд з цим, Договір суборенди нежитлового приміщення №504.01-23/3 від 22.01.2025 містить відбиток печатки ТОВ «Домбудплюс», але відсутній підпис директора ТОВ «Домбудплюс». Хочемо зазначити, що, вищезазначений договір був саме сканованою копією, тому присутнє нечітке зображення, а саме підпис орендаря. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи, що у складі пропозиції Учасника допущено формальну помилку та складено про це відповідний протокол Уповноваженою особою, тому Учаснику надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.