Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 622 521,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 225,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 28 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Гаврішова |
| Телефон: | +380577252703 |
| E-mail: | 02003474@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
2 |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ 27 лютого 2025 року м. Харків № 27/02/1 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медічний центр "МТМ" (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7), ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-04-017858-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Світлана ГАВРІШОВА
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 6.7 додатку 1 до тендерної документації учасник має надати проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору з додатком. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 6.7 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 5 до тендерної документації форма тендерної пропозиції подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником надана ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" не у відповідності до додатку 5 до тендерної документації; строк дії тендерної пропозиції не відповідає п.4 р.3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 5 до тендерної документації, п.4 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" у відповідності до додатку 5 до тендерної документації з урахуванням строку дії тендерної пропозиції, що повинен відповідати п.4 р.3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2,3 р.3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації передбачено вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, згідно додатку 1 до тендерної документації Гарантія за формою, наведеною нижче з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. п.п.9 п.2 р.3 тендерної документації зазначає , що в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. Учасником надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0225/9589 від 10.02.2025 року, в якій зазначена інформація ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7), «ЗАТВЕРДЖЕНО» РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол № 04/02/2 від «04» лютого 2025 р. Уповноважена особа Світлана Гаврішова. Проте, нова редакція тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол № 12/02/2 від «12» лютого 2025 року. Уповноважена особа Світлана Гаврішова. В інформації щодо тендерної документації не зазначається дата рішення замовника, яким затверджена нова редакція тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2,3 р.3 тендерної документації; додаток 1 до тендерної документації; п.п.9 п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати банківську гарантію, в якій зазначити інформацію, відповідно до нової редакції тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол № 12/02/2 від «12» лютого 2025 р. Уповноважена особа Світлана Гаврішова. Перелік виявлених невідповідностей: згідно п. 5.1.додатку 1 до тендерної документації вимагається лист-гарантія про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику надання послуг у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Учасником надано гарантійний лист, який не містить унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.1 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-гарантію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику надання послуг у кількості та терміни встановлені замовником. Гарантійний лист повинен містити унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель щодо якої подається тендерна пропозиція. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно п.1.2 до додатку 1 до тендерної документації інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Учасником надано: довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій містяться відомості за договори Договір № 02/4-24 від 02.04.2024 р., Договір № 23/8 від 27.03.2023 р. В довідці відсутня інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) щодо Договору № 23/8 від 27.03.2023 р., валюта суми договору; по Договору р № 02/4-24 від 02.04.2024 р. зазначено предмет договору неповно згідно п.1.1. договору, невірно сума договору з урахуванням додаткової угоди №1 від 31 грудня 2024 року -1 295 259,00 грн., актів здачі-приймання робіт (наданих послуг) надано на суму 1126 679,0 грн.; довідка про наявність досвіду виконання учасником аналогічним за предметом закупівлі , в якій містяться відомості по договору 24/11 від 24.11.2022 року Сканкопію оригіналу або копію цього договору не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2 до додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, який має бути виданий органом, що має відповідний атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації та бути чинним на дату подання пропозиції та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю з Звітом про аудит/за результатами аудиту системи управління якістю учасника. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Учасником надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 від 24 листопада 2023 року, дійсний до 23 листопада 2026 року. Учасником не надано Звіт про аудит/за результатами аудиту системи управління якістю учасника при видачі сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 від 24 листопада 2023 року; рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту при продовженні терміну дії сертифікату у 2024 році. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Звіт про аудит/за результатами аудиту системи управління якістю учасника при видачі сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 від 24 листопада 2023 року; рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту при продовженні терміну дії сертифікату у 2024 році. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації Лабораторія Учасника має бути акредитована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії – Вимоги до якості та компетентності», що має бути підтверджено у складі тендерної пропозиції. У разі відсутності акредитації на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/ISO 15189:2022 – надати у складі пропозиції копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ДСТУ ISO/ISO 15189:2022 (без додатків) та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника. Учасником надано лист щодо заявки на первинну акредитацію від 14.12.2023 року до НААУ та договір №30162-03-Ао-24 від 04.11.2024 року на виконання робіт з акредитації. Тобто Учасником не надано копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ДСТУ ISO/ISO 15189:2022 (без додатків) та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію поданої заявки на акредитацію за стандартом ДСТУ ISO/ISO 15189:2022 (без додатків) та лист Національного агентства з акредитації України або його рішення про результати розгляду такої заявки Учасника
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2,3 р.3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації передбачено Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; додатку 1 до тендерної документації Гарантія за формою, наведеною нижче з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації; п.п.9 п.2 р.3 тендерної документації зазначає , що в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; Учасником надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0225/9564 від 10.02.2025 року, в якій зазначена інформація ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7), «ЗАТВЕРДЖЕНО» РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол № 04/02/2 від «04» лютого 2025 р. Уповноважена особа СвітПлана Гаврішова. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2,3 р.3 тендерної документації; додаток 1 до тендерної документації; п.п.9 п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати банківську гарантію в якій зазначити інформацію, відповідно до нової редакції тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Протокол № 12/02/2 від «12» лютого 2025 р. Уповноважена особа Світлана Гаврішова. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.8 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен забезпечити за власний рахунок транспортування біологічного матеріалу із дотриманням відповідного температурного режиму до місця проведення лабораторних досліджень в робочі дні по графіку: з 8-00 год. до 19-00 год. (понеділок - п'ятниця) (надати лист в довільній формі). Учасником надано лист до іншої закупівлі - оголошення номер UA-2024-12-14-000943-a. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.8 додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: згідно вимог тендерної документації номер оголошення UA-2025-02-04-017858-a, надати лист в довільній формі, в якому Учасник повинен забезпечити за власний рахунок транспортування біологічного матеріалу із дотриманням відповідного температурного режиму до місця проведення лабораторних досліджень в робочі дні по графіку: з 8-00 год. до 19-00 год. (понеділок - п'ятниця) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.1 додатку 1 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність у штаті лаборанта-бактеріолога, що пройшов навчання зі знань Правил охорони праці НПАОП 0.00-1.81-18 та має відповідне діюче посвідчення (надати у складі тендерної пропозиції). Учасником надано посвідчення бактеріолога, що видане 05.10.2023 року. Не підтверджено наявність у штаті лаборанта-бактеріолога, що пройшов навчання зі знань Правил охорони праці НПАОП 0.00-1.81-18 та має відповідне діюче посвідчення. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.1 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність у штаті лаборанта-бактеріолога, що пройшов навчання зі знань Правил охорони праці НПАОП 0.00-1.81-18 та має відповідне діюче посвідчення. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Учасником надано баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік та на 30 вересня 2024 року. Не надано фінансову звітність за останній звітний рік, тобто за 2024 рік. яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.3 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати фінансову звітність за останній звітний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.15 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати договір на послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів (надається копія договору дійсного на весь строк надання послуг або договір, у якому зазначено умови його пролонгації, а також копії дозвільних документів організації, що здійснює послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів). Учасником надано договір № 2023/0126-01 від 26.01.2023 року з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВ-ЕКО» з урахуванням додаткової угоди №1; наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про видачу ліцензії ТОВ «ХАРКІВ-ЕКО» №1084 від 23.08.2024 року та додаток до цього наказу. Відсутні копії дозвільних документів організації, що здійснює послуги перевезення медичних відходів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.15. додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копії дозвільних документів організації, що здійснює послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.