Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04062216 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://city.cv.ua/ |
| Контактна особа: | Богдана Заліщук |
| Телефон: | +380668782715 |
| E-mail: | tender.chrada@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен подати :на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Учасником не подано вищезазначену довідку. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.