Доставка товару виконується до кінця 2025 року партіями згідно заявки один раз на тиждень в робочі години закладів (з 8:00 до 15:00). Поставка товару здійснюється обов’язково представником Постачальника. - доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. - приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. - у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом 1 доби з моменту виявлення невідповідності на товар належної якості в тій же кількості та без будь-якої додаткової оплати з боку Змовника. - при передачі Товару Постачальник повинен передати Замовнику наступні документи: - видаткову та товарно-транспортну накладну; - відповідні сертифікати якості; - рахунок на оплату тощо.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 90 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Карманна |
Телефон: | +380666911670 |
E-mail: | viddilosvitusub@ukr.net |
Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
0 |