Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 193 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 967,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05520744 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dlgr.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Яруха |
| Телефон: | +380564701086 |
| E-mail: | zakupivli_proz@dlgr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50086, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 11 |
0 |
1.Тендерна пропозиція Учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (Договорів) Учасник має надати: -Довідку (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання) - Копію аналогічного (их) договору (ів) з додатком(ами) при наявності за предметом закупівлі та копія(ії) додаткової(их) угоди(д) при наявності. - Копію акта (ів) виконаних послуг до договору (ів). - Лист – відгук з підписом та відтиском печатки контрагента по наданому аналогічному договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору; Аналогічним вважається договір про закупівлю послуг, аналогічного(-их) предмету закупівлі 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має надати: - Інформаційну довідку (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі) за наведеною формою; На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я по батькові працівника),зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/співвиконавцем. Документом, що засвідчує можливість використання праці такого працівника є: штатний розпис/трудовий договір про надання послуг/копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ). Наявність інженера з якості для своєчасного контролю якості наданих послуг. В якості документального підтвердження трудових відносин з учасником надати накази про прийняття на роботу з «Повідомленням про прийняття працівника на роботу» (квитанція №2 про прийняття). 4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, дефектний акт). Зазначити інформацію щодо країни походження товару кожної номенклатурної позиції. 5. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції обов’язково надає скан-копію Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи МОЗУ України . Учасником на виконання цієї вимоги тендерна пропозиція підписана лише УЕП; Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію акту здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг) до аналогічного договору без зазначення номеру та дати; Учасником на підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвіт зазначено лише наявність інженера з якості; Відсутній розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, дефектний акт). Зазначити інформацію щодо країни походження товару кожної номенклатурної позиції; Скан-копію Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи загружено не повністю . Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями перепідписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП), підгрузити скан - копію акту здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг) до аналогічного договору з зазначенням номеру та дати; надати інформацію про працівників та додати документ на кожного працівника, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником; загрузити розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблений на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, дефектний акт). Зазначити інформацію щодо країни походження товару кожної номенклатурної позиції; підгрузити повну скан -копію Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.