Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Додаткові вимоги до предмету закупівлі: Транспортні витрати по доставці товару до місця призначення включені в ціну товару (предмету закупівлі). Вимоги до тари та упаковки: згідно заводської упаковки. Тара – незворотна. Тара чиста, не деформована. Фасування: - Дріжджі хлібопекарські пресовані- вага: не більше 1 кг, упаковка-фольга каптована; - Мак олійний- вага: не більше 1 кг фасований в прозору плівку . Рік виготовлення товару: Строк придатності товару на момент поставки становить не менше 80% від загального терміну зберігання. Гарантія на товар: Відповідає строку придатності Товару, вказаного виробником. Відвантаження товару: Періодичність поставки товару визначається та здійснюється за заявкою замовника, згідно наданих рознарядок, орієнтовно: - Дріжджі хлібопекарські пресовані - 1 раз на місяць по 12 кг протягом 180 календарних днів з дати укладання договору; - Мак олійний – разова поставка (10 кг) Строк поставки товару: Протягом 180 календарних днів з дати укладання договору згідно наданих рознарядок, але не пізніше 30.06.2025р.** *Даний строк поставки (надання послуг, виконання робіт) буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих товарів. Інші вимоги: Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Товар має цілісну упаковку, без дефектів і пошкоджень. Дефекти недопустимі – при виявленні Замовником дефектів та будь-якого іншого недоліку, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник замінює товар в кількості, вказаній в заявці Замовника протягом трьох днів. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару: декларація виробника або посвідчення про якість, видане на товар, у якому повинно бути вказано інформацію про товар, посилання на ДСТУ. Умови оплати: Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 7 814 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Людмила Фараджулаєва |
Телефон: | +0577276972 |
E-mail: | liuda.faradzhulaieva@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |