Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 160 787,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 803,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
0 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-05-19-013251-a - код ДК 021:2015 – 50720000-8 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (гідропневматичне промивання та гідравлічне випробування систем опалення). розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником наданий НАКАЗ від 19.102023 №1 на призначення директора Крутій Ігоря Вікторовича, який приступає до обов’язків 20.10.2023р, а також ПОВІДОМЛЕННЯ про прийняття працівника на роботу/укладення гігконтракту на Крутій Ігоря Вікторовича, де зазначений наказ від 13.12.2024 № 3, за яким дата початку роботи - 14.12.2024. 2. У складі тендерної пропозиції учасником надані на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відповідна Довідка та Накладна №2 від 22.01.2024, в яких серед іншого зазначено «Витратомір-лічильник ультразвуковий УВР-011», однак за свідоцтвом № ЗП 8-117-25 від 31.03.2025 пройшов повірку «Витратомір-лічильник ультразвуковий УВР-011А2.1/Н-К-М». 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана відповідна Довідка, в якій не зазначені основні технічні характеристики обладнання. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана Довідка, однак не зазначена назва об’єкту, на якому надавалась послуга. 5. У складі тендерної пропозиції учасником і на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий Договір від 16.04.2024 № 16/04/1зв та Акт № 100 від 01.05.2024, які з боку Замовника (КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №6») підписані директором Віталієм Літвіновим. В той же час, наданий відгук від 25.05.2025 № 01-15/215 підписаний головою комісії з припинення Кінчевською Валентиною Павлівною, повноваження якої не підтверджено. 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності аналогічного досвіду надані Акт № 100 від 01.05.2024 прийняття наданих послуг та лист-роз’яснення, всупереч вимог пункту 3.1 додатку 2 тендерної документації. 7. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна Довідка, в якій не зазначено розряд електрогазозварника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо призначення директора Крутій Ігоря Вікторовича та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гігконтракту на Крутій Ігоря Вікторовича. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо обладнання «Витратомір-лічильник ультразвуковий». - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявності досвіду виконання аналогічного договору. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо відгуку від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в); - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого (их) аналогічного договору (ів);. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.