1. Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок ЗАМОВНИКА окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства постачальника, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. 6. Приймання-передача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. 9. Якщо Товари, поставлені ЗАМОВНИКУ, або їх частина, виявляться невідповідної якості та/або не відповідають умовам Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується за свій рахунок усунути дефекти, недоліки або замінити такий Товар на Товар належної якості у строк, що не перевищує 2 календарних днів з моменту отримання акту про виявлені недоліки. Акт складається за участю представників ЗАМОВНИКА та ПОСТАЧАЛЬНИКА. Строк оплати таких Товарів обчислюється з моменту їх заміни на якісні. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не має можливості замінити неякісні Товари, то він повертає ЗАМОВНИКУ вартість цих Товарів протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання акту про виявлені недоліки.10. У разі постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ не якісного товару/ або несвоєчасного постачання товару у встановлені строки, ЗАМОВНИК має право розірвати даний Договір поставки товару у односторонньому порядку без особистої письмової згоди (підпису) ПОСТАЧАЛЬНИКА, попередивши при цьому ПОСТАЧАЛЬНИКА про розірвання цього Договору письмово у термін за 5 (п’ять) календарних днів до моменту розірвання Договору.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 115 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Євгенія Попова |
Телефон: | +380980706521 |
E-mail: | popova.tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.