Доставку товару, по потребі здійснювати кожного місяця (один раз на місяць), в залежності від кількості хворих перебуваючих в лікарні, з моменту заключення договору до 20.12.2024 року, за адресою а саме: ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км. с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п. 1 та п. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень. 4.2. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту надходження кожної окремої партії Товару (на підставі, оформлених належним, чином первинних документів) 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. 4.4. Форма розрахунків – безготівкова
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 11 983,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
0 |