Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 70 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42574629 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
| Контактна особа: | Артур Шавалєєв |
| Телефон: | +380671344281 |
| E-mail: | a.shavalieiev@medzakupivli.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
| Замовник(и): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
0 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасником ТОВ «СВ-ТРЕЙДІНГ ГРУП» (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції надано Договір від 01.09.2023 № 31/10-СО (далі- Договір) та Акт виконаних робіт від 31.10.2024р. №291 (далі – Акт), який має підтверджувати факт надання послуги згідно з наданим договором. При цьому в Акті не зазначено номер та дата Договору, що не дає можливості переконатись у взаємозв’язку двох документів. Також, в п.1.1. та 10.3. Договору є посилання на Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Договору. При цьому Учасником у складі своєї тендерної пропозиції відповідний Додаток не надається та відсутній Лист-пояснення. Учасником надано Договір від 17.09.2021 № 19195-31/2021, при цьому відсутні документи, які підтверджують факт надання послуги згідно з наданим договором. Інші надані Учасником документи, договори та видаткові накладні до них, не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, так як є контрактами на поставку товарів, а не надання послуг. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист про наявність в Учасника виробничої бази від 01.01.2025 р. № 9 (далі – Лист) (файли: Лист щодо наявності виробничої бази.pdf, docx) та Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій від 01.01.2025 р. № 7 (далі – Довідка) (файли: Довідка про обладнання.pdf, docx), в яких відсутня інформація про тип права власності (власна чи орендована). Також, у Документах (Лист та Довідка) відсутня інформація про: - наявність у Учасника оглядової ями у кількості не менше 1, яка має бути обладнана канальним підйомником не менше 20 т. Довжина оглядової ями повинна бути не коротше 10 м. Висота в’їзних воріт на оглядову яму повинна бути не менше 4 метрів; - наявність у Учасника домкратів у кількості не менше 2 вантажопідйомністю 20 тон або більше, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1. розділу 1 Додатку 2 тендерної документації. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист про наявність в Учасника працівників від 01.01.2025 р. № 8 (далі – Лист від 01.01.2025 р. № 8 ) (файли: Лист щодо наявності працівників.pdf, docx), в якому відсутня інформація про наявність в Учасника працівників, а саме - майстра-приймальника у кількості не менше 1, що не відповідає вимогам пункту 1.3.1. розділу 1 Додатку 2 тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: пункти 1.2.1 та 1.3.1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Акт виконаних робіт до Договору від 01.09.2023 № 31/10-СО із наявною інформацією в Акті про номер та дату договору та Додаток № 1 до Договору, що є його невід’ємною частиною (документи можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних, які можуть бути належним чином заретушовані) АБО Документи, які підтверджують факт надання послуги відповідно до наданого Договору від 17.09.2021 № 19195-31/2021; 2) відкориговану Довідку, яка міститиме інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (спеціалізовані приміщення, устаткування, обладнання та матеріали), що відповідатиме встановленим вимогам пункту 1.2.1. розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, зокрема з інформацією про тип власності наявного обладнання, повною інформацією щодо оглядової ями та домкратів; 3) відкориговану Довідку, яка міститиме інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що відповідатиме встановленим вимогам пункту 1.2.1. розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, зокрема з інформацією про наявність майстра-приймальника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.