Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 357 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 61,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” |
| ЄДРПОУ: | 02066769 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лук'янов Роман Григорович |
| Телефон: | 380503436021 |
| E-mail: | r.lukianov@khai.edu |
| Місцезнаходження: | 61070, Україна, Харківська область,Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При проведенні процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі № UA-2025-05-13-011884-a за кодом ДК 021:2015 – 44510000-8 – «Знаряддя» (Бури та свердла в асортименті) було допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, яке неможливо усунути інакше, ніж відмінивши закупівлю: - при оцінці та розгляду пропозицій було неправомірно обрано переможцем закупівлі Учасника №1 ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛІКАНТ", тому що Учасник №1 зазначив по номенклатурній позиції№ 3 «Бур 8х160» у документі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ «діаметр: 6 мм» замість «діаметр: 8 мм».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 29-05-2025, 09:19 по 09-06-2025, 00:00
Документи:
Учасник процедури закупівлі № UA-2025-05-13-011884-a, за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 – 44510000-8 – «Знаряддя» (Бури та свердла в асортименті) – ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛІКАНТ", пропозицію якого системою було визнано найбільш економічно вигідною, документи та інформацію, що вимагались Замовником надав не повному обсязі: 1. П.п. 1) «Для учасника юридичної особи:» пункту 3 Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ містить наступні вимоги: «– для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;» 2. П.п. 4) «Для учасників всіх форм:» пункту 3 Додатку 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ містить наступні вимоги: «– для Учасників, які застосовують спрощену систему оподаткування - свідоцтво/витяг з Реєстру платників Єдиного податку; для Учасників, які знаходяться на загальній системі оподаткування - свідоцтво/витяг з Реєстру платників податку на додану вартість;» На виконання зазначених вимог Учасник НЕ НАДАВ вище зазначені документи, що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику НЕОБХІДНО У СТРОК, визначений Особливостями НАДАТИ: 1. Виписку з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. 2. Відповідно до свого податкового статусу: - Свідоцтво/витяг з Реєстру платників Єдиного податку або - Свідоцтво/витяг з Реєстру платників податку на додану вартість.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.