Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 254 276 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 271,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕГИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ДОВКІЛЛЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41845194 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мар'яна Кривейко |
| Телефон: | +380685364563 |
| E-mail: | dovkillja@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81321, Україна, Львівська область,Яворівський р-н., с. Шегині, вул. Героїв України, буд. 184 |
1 |
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ШЕГИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ДОВКІЛЛЯ" щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Тракторний самоскидний причіп)» «11» квітня 2025 р. №2 c. Шегині 1. Порядок денний: 1.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Тракторний самоскидний причіп)». 2. В електронній системі закупівель 04.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Тракторний самоскидний причіп)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА". Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Враховуючи великий об’єм документів, а також необхідність ґрунтовного і детального вивчення поданої тендерної пропозиції, наявні обґрунтовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозицій - ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА" до 20 робочих днів. Уповноважена особа, беручи до уваги необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів та потребу звернутись за усуненням недоліків, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА"до 20 робочих днів, 3. Вирішила: 3.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА" до 20 робочих днів. 3.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА" до 20 робочих днів. 4. Підпис: Уповноважена особа, бухгалтер, Кривейко Мар'яна Ярославівна,
Учаснику відкритих торгів ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Тракторний самоскидний причіп)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У П. 4.2. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "4.2. На підтвердження поставки якісного та комплектного товару, визначені тендерною документацією – Учасник в складі пропозиції повинен надати: … підтвердження поставки якісного та комплектного причепа в строки, визначені договором (у разі обрання Учасника переможцем торгів та укладення договору) – сканований з оригіналу листа від заводу-виробника причепа ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ІДЕНТИФІКАТОРА ЗАКУПІВЛІ або у разі якщо виробником товару не є виробник з України, Учасник може надати сканований з оригіналу листа від офіційного дистриб’ютора заводу-виробника в Україні із зазначенням ідентифікатора закупівлі". На виконання даної вимоги учасиком надано лист підтвердження поставки якісного та комплектного причепа в строки, визначені договором. Проте, у листі відсутня інформація ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ІДЕНТИФІКАТОРА ЗАКУПІВЛІ. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригований лист підтвердження поставки якісного та комплектного причепа в строки, визначені договором ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ІДЕНТИФІКАТОРА ЗАКУПІВЛІ. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У Додатку 4 Тендерної документації подано проект договору, який мав подаватись підписаним уповноваженою особою учасника у складі пропозиції. Учасником подано у складі пропозиції проект договору, який не відповідає додатку 4 Тендерної документації. А саме подано проект договору, який був складовою частиною тендерної документації попередньої процедури відмінених відкритих торгів. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Проєкт договору наведений у Додатку №4 до Тендерної документації від 26.03.2025 р., (подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.