Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 77210000-5 - Лісозаготівельні послуги. З метою забезпечення рівних умов участі Учасників та оцінки їх пропозицій очікувана вартість закупівлі визначена без урахування ПДВ. Учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець відбору є платником ПДВ, при укладенні договору з переможцем відбору ПДВ буде нараховуватися відповідно до вимог чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 490 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 372,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СХІДНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45632138 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Космічна (Соборний район), будинок 35 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «КРОНА-РЕСУРС» (Код в ЄДРПОУ: 45323070) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступну невідповідність в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, зокрема, передбачено, що Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію, передбачені цією тендерною документацією. Відповідно до п.п. 8.1.1.2. п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника Учасник, у разі якщо Статутом передбачено відповідні обмеження щодо суми укладення договорів, повинен надати документи, що підтверджують надання повноважень уповноваженій особі учасника на укладення такого договору. Учасником на виконання вимог п.п.8.1.1.1. п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції надано Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «КРОНА-РЕСУРС», затверджений рішенням № 1 засновника (Учасника) від 04. l2.202З. Відповідно до п. 11.4. розділу 11 Статуту Учасника, до компетенцii виконавчого органу товариства належить вирiшення всіх питань пов'язаних з управлiнням поточною дiяльнiстю товариства, крім пrгань, що належать до виключної компетенцii загальних зборiв учасникiв та наглядовоi ради товариства (у разi угворння). Згідно з п.п. 13 пункту 10.3 розділу 10 Статуту Учасника, до компетенцiї Загальних зборiв Учасникiв Товариства належить - надання попередньої згоди Дирекгору на укладення, внесення змiн, розiрвання буль-яких правочинiв, сума яких перевищуе 50 вiдсоткiв вартості чистих акгивiв Товарисгва станом на кiнець попереднього кварталу. Крім того, вказаним пунктом передбачено, що питання, передбаченi п. l0.3., та iншi питання, вiднесенi законом до компетенцii Загальних зборiв Учасникiв Товариства, не можуть бути вiднесенi до компетенцiї iнших органiв товариства. Як передбачено пунктом 10.15 розділу 10 Статуту Учасника, у Товариствi, що має одного учасника. рiшення з питань, що належать до компетенцii загальних зборiв учасникiв, приймаються таким учасником Товариства одноособово та оформлюються письмовим рiшенням такого учасника. Зважаючи на положення Статуту Учасника, останнім вимог п.п. 8.1.1.2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника не виконано, належних документів не подано. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.