Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 526 304,75 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 13 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Циганко Афанасій |
Телефон: | +380532515379 |
E-mail: | afanasii.tsyhanko@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "Аспектмаш" (код ЄДР 36841397), також надалі за текстом – учасник, в процедурі закупівлі UA-2024-07-03-010204-a. 1.1. На підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору, учасником в складі пропозиції надано СТАТУТ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСПЕКТМАШ» (файл «Статут 2018.pdf»), в якому в розділі 23. КОМПЕТЕНЦІЯ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ в п. 23.2., зокрема зазначено: «До компетенції загальних зборів учасників належить: 21) схвалення рішення про вчинення товариством значного правочину та правочину щодо якого є заінтересованість.». Відповідно до вимоги ТД: «У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.». Учасником не надано зазначеного рішення загальних зборів щодо надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину директору ТОВ "Аспектмаш" директору Дробахіну Є.Л. 1.2. Учасником в складі своєї пропозиції надано некоректно заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (файл «Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).pdf»), а саме: у розділі 12 учасник не надав інформацію. 1.3. Учасником надано заповнену частину І Додатку №3 до тендерної документації (далі за текстом – ТД) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл «Технічні характеристики.pdf») у якій в розділі «Інші вимоги**»: - за вимогою «Гарантійний строк на товар:», учасником вказано: «Становить 12 місяців з дати поставки Товару», що не містить частини тексту згідно з вимогами ТД, а саме - «і не є меншим від гарантійного строку заводу (підприємства)-виробника.»; - за вимогою «Рік (строк/термін/період) виготовлення товару:», Учасником вказано: «2024 р», що не містить частини тексту згідно з вимогами ТД, а саме – «але не більше 12 місяців з дати виробництва на дату поставки.». Виправлення зазначеної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.4. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасником надано Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист.pdf»), який не відповідає формі, наведеній в ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.3. пункту 1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору» розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» до ТД: «…У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. …». 2.2. Пункт 1 додатку №2.1 до ТД «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій»: «1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами).». 2.3. Пункт 4 додатку №2.1 до ТД «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій»: «4. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 11 розділу І тендерної документації.». 2.4. Пункт 5 додатку №2.1 до ТД «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій»: «5. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою:». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "Аспектмаш" (код ЄДР 36841397), для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Долучити до матеріалів пропозиції рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 3.2. Долучити до матеріалів пропозиції уточнений за розділом 12 Опитувальник Контрагента - юридичної особи відповідно до Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» до ТД 3.3. Долучити до матеріалів пропозиції уточнену заповнену частину І Додатку №3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у якій привести у відповідність вимоги «Гарантійний строк на товар:» та «Рік (строк/термін/період) виготовлення товару:» в розділі «Інші вимоги**» до вимог ТД. 3.4. Долучити до матеріалів пропозиції Гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції за наведеною формою в п.5 додатку №2.1 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.