| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 152 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина A3955 |
| ЄДРПОУ: | 07954406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Пінська |
| Телефон: | +380960322910 |
| E-mail: | zakupivli_a3955@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 67701, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Миколаївська |
2 |
Повідомлення Учаснику ФОП "БИК ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-07-30-007250-a у складі пропозиції. Учасником ФОП "БИК ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" з метою участі в закупівлі UA-2025-07-30-007250-a було надано пропозицію. 1. Відповідно до вимоги п. 14.1.2 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «копія договору(ів) (не менше одного договору, укладеного не раніше 2022 року) На виконання вказаної вимоги Учасником в складі пропозиції надано копію аналогічного договору №24 від02.06.2025. Однак при детальному розгляді наданого документа було виявлено невідповідності між інформацією, вказаною в преамбулі договору щодо даних Покупця (в преамбулі вказано, що покупець ФОП Бик Олександр Геннадійович) та інформацією щодо покупця, вказаною в розділі 9 Договору «Юридичні адреси та реквізити Сторін» (у вказаному розділі Покупець вказаний як ФОП Тодорів Назарій Ярославович). 2. Відповідно до вимоги п. 14.6 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Учасником у складі пропозиції надається «Довідка з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN).» В складі пропозиції Учасника відсутня вищезазначена довідка. Відповідно до п. 8 Постанови КМУ № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вбачається, що виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, його якісних, технічних параметрів, найменування, марки, моделі, тощо. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на виправлення зазначених невідповідностей Учасник протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель має надати наступні документи: 1. Документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договорів без вищезазначених невідповідностей (копію договору у новій редакції, додаткову угоду або інший документ, який свідчитиме про виправлення допущених невідповідностей, тощо) або копію іншого виконаного аналогічного договору (в такому разі Учасник надає документи, передбачені п. 14.1 Оголошення у новій редакції). 2. Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) про відкриття банківського рахунку (IBAN).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.