Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 09:12. Дата останніх змін - 05-08-2025, 10:50

Крупа булгур

Крупа булгур... Державна закупівля - UA-2025-07-08-000448-a Крупа булгур від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-000448-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 09:12
по 12-07-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-07-2025, 10:00
по 23-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-07-2025, 15:27
по 23-07-2025, 15:56

Київська обл., Черкаська обл.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3742200
3 742 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:37 422 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:37 422 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Крупа булгур
3 742 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-07-2025, 15:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа булгур

110 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2025
15610000-7
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-07-2025 по 31-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34, 01004, Козенюк Максим
Остаточна пропозиція:
3 508 956 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 583 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-07-2025, 12:12

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-07-25, 10:19:18
24

___24.07.2025 року _____ ТОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (Крупа булгур), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-08-000448-a. 24 липня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості». На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД» міститься, зокрема, довідка про виконання аналогічного договору від 17.07.2025 року № 03/134-1. Проте, зазначена довідка містить неповну інформацію щодо прізвища, ім’я, по батькові контактної особи контрагента. Разом з тим, на підтвердження повного виконання аналогічного договору, інформація про який міститься в довідці про виконання аналогічного договору від 17.07.2025 року № 03/134-1 учасником у складі пропозиції надано копії платіжних інструкцій кредитового переказу коштів: від 09.07.2025 №08/07/2025№3970 та від 09.07.2025 №08/07/2025№3973. Проте, вимогами пп. 1.2 п.1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору, а саме: накладні та/або акти приймання-передачі та інше. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості». Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-25, 10:19:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-08-000448-a-b1
Номер договору:
390-25
Дата підписання договору:
05-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-08-2025 по 31-12-2025
3 504 600 UAH
Ціна договору
2 920 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 508 956 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 583 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-07-2025, 14:13:09
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 513 378 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 590 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-07-2025, 10:19:34
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
121368-Т-2765.rar, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛЕКС ПРОФІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 654 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 654 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-07-2025, 17:43:32
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
банківська гарантія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:24
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 09:12:13

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Крупа булгур
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              30 календарних днів
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 09:12:14
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 09:12:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Крупа булгур
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 09:12:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 37 422,00 грн (тридцять сім тисяч чотириста двадцять дві гривні 00 копійок); Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ