Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 584 867,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 924,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 45550574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сидорчук |
| Телефон: | +380505169287 |
| E-mail: | osvkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45602, Україна, Волинська область,Луцький р-н, село Підгайці, вул.Шкільна будинок 30 |
1 |
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати довідку (Таблиця 1), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука від замовника, який повинен містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, строки виконання робіт); - відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством; 2) скановану копію відповідного договору; 3) скановані копії Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до кожного з аналогічних договорів . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : скановану копію відповідного договору; скановані копії Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), ,Відгук у форматі PDF без мокрої печатки та підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Скановану копію листа-відгука від замовника згідно договору №399 .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.