Закупівлю оголошено - 24-09-2024, 12:22. Дата останніх змін - 24-09-2024, 12:22

Столи письмові темно-сірого кольору

Столи письмові темно-сірого кольору... Державна закупівля - UA-2024-09-24-006354-a Столи письмові темно-сірого кольору від замовника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 9/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-24-006354-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-008170-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2024, 12:22
по 27-09-2024, 14:00

Поставка Товару відбувається на умовах DDP в редакції Офіційних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс 2010». Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адреси Покупця, що визначені в Заявці (форма заявки - Додатку №2 до цього Договору), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Приймання-передача Товару по кількості згідно Додатку №1 до цього Договору та відповідної якості згідно розділу 2 цього Договору, здійснюється уповноваженими представниками Покупця та Постачальника, шляхом підписання видаткових накладних та Акту (-ів), які підтверджують/підтверджуватимуть відповідність Товару кількісним, якісним та технічним характеристикам, що визначені в Додатку №1 до цього Договору та розділі 2 цього Договору. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем по кожному факту поставки Товару за відповідною Заявкою, на підставі оригіналу рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 13 цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, належним чином оформлених Сторонами видаткових накладних та Акту (-ів) приймання-передачі Товару (надалі – Акт).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
36936
36 936,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40109131 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Побережець
Телефон:380968939979
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові

12
штука
21034 , Україна , Вінницька область , Вінниця , ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 903169-39120000-456666-40996564
Ідентифікатор реєстру: 06d081c1379346ae9a5c106a0b019166
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендМЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬАктивна24-09-2024, 12:22
ФормапрямокутнийАктивна24-09-2024, 12:22
Матеріал стільниціЛДСПАктивна24-09-2024, 12:22
Матеріал каркасуЛДСПАктивна24-09-2024, 12:22
Матеріал кромкиПВХАктивна24-09-2024, 12:22
Тип каркасуплощинний каркасАктивна24-09-2024, 12:22
Полиця під системний блокНіАктивна24-09-2024, 12:22
Висувна полиця для клавіатуриНіАктивна24-09-2024, 12:22
Ширина1200міліметрАктивна24-09-2024, 12:22
Товщина стільниці16міліметрАктивна24-09-2024, 12:22
Глибина700міліметрАктивна24-09-2024, 12:22
Висота750міліметрАктивна24-09-2024, 12:22
Кількість поличок1Активна24-09-2024, 12:22
Кількість тумб1Активна24-09-2024, 12:22
Кількість шухляд3Активна24-09-2024, 12:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 12:22:15
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-09-2024, 12:22:10
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем по кожному факту поставки Товару за відповідною Заявкою, на підставі оригіналу рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 13 цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, належним чином оформлених Сторонами видаткових накладних та Акту (-ів) приймання-передачі Товару (надалі – Акт).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ