Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 875 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 377 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потічна Ганна Ярославівна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | zakupki.m.ehub@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-05-2025, 21:46 по 06-06-2025, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ№ 157 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 22.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 19.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-012107-a), ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «3. довідка про працівників.pdf» було виявлено наступні невідповідності: довідка містить орфографічну помилку в написанні Імені співробітника, також довідка не містить інформацію про достатню кількість співробітників, а саме: 8 кухарів 5 розряду та 2 мийників посуду. 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво);». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «4. накази 1.pdf», «4. накази 2.pdf», «4. накази 3.pdf» було виявлено наступні невідповідності: файли не містять трудову книжку або наказ про призначення на посаду. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду;…» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «5. Медичні книжки працівників.pdf», «5. Медичні книжки працівників. 2pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять медичних книжок персоналу зазначеного в довідці та є невідповідність в найменуванні суб’єкта господарювання в деяких медичних книжках. 4. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).». Згідно файлу «3. довідка про працівників.pdf» учасником зазначено розряд кухарів п’ятий, однак не надані файли підтверджуючі вказаний розряд. 5. Згідно з пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок…». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «1. Довідка МТБ.pdf». було виявлено наступну невідповідність, а саме в написанні слів разом та/або окремо. ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).; 2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво) працівників зазначених в довідці; 3. Копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду зазначених в довідці; 4. Копії документів які підтверджують розряд кухарів зазначених в довідці. 5. Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ПРОТОКОЛ№ 135 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 14.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 11.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ККП ММР «м.ЄХАБ» [підписано з використанням КЕП] Ганна ПОТІЧНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.