Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 22:03. Дата останніх змін - 06-06-2025, 00:00

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/аб... Державна закупівля - UA-2025-04-28-012107-a Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади від замовника Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-012107-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-28-014251-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 22:03
по 03-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 22:03
по 06-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-05-2025, 15:18
по 07-05-2025, 15:47

Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
5875200
5 875 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:29 377 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
ЄДРПОУ:42815794 Досьє YouControl
Контактна особа:Потічна Ганна Ярославівна
Телефон:+380983896631
E-mail:zakupki.m.ehub@gmail.com
Місцезнаходження:
87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 26-05-2025, 21:46 по 06-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги їдалень, придбання яки ...
5 875 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-05-2025, 15:18
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

14 688
послуга
23210 Україна Вінницька область смт. Стрижавка Державна установа «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку ім.. Юлії Рябчинскої (Вінницька обл.) Національної поліції України»).
по 03-10-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-05-2025 по 13-06-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
4 229 997,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 723 660,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 22-05-25, 20:42:42
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ№ 157 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 22.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.  Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 19.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 13-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-05-25, 17:36:14
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-012107-a), ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «3. довідка про працівників.pdf» було виявлено наступні невідповідності: довідка містить орфографічну помилку в написанні Імені співробітника, також довідка не містить інформацію про достатню кількість співробітників, а саме: 8 кухарів 5 розряду та 2 мийників посуду. 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво);». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «4. накази 1.pdf», «4. накази 2.pdf», «4. накази 3.pdf» було виявлено наступні невідповідності: файли не містять трудову книжку або наказ про призначення на посаду. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду;…» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «5. Медичні книжки працівників.pdf», «5. Медичні книжки працівників. 2pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять медичних книжок персоналу зазначеного в довідці та є невідповідність в найменуванні суб’єкта господарювання в деяких медичних книжках. 4. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).». Згідно файлу «3. довідка про працівників.pdf» учасником зазначено розряд кухарів п’ятий, однак не надані файли підтверджуючі вказаний розряд. 5. Згідно з пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок…». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «1. Довідка МТБ.pdf». було виявлено наступну невідповідність, а саме в написанні слів разом та/або окремо. ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності).; 2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво) працівників зазначених в довідці; 3. Копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду зазначених в довідці; 4. Копії документів які підтверджують розряд кухарів зазначених в довідці. 5. Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-05-25, 17:36:14
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-05-2025 по 05-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53, 02121, Ірина Моргунова
Остаточна пропозиція:
4 229 907,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 679 596,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 21-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-05-25, 20:51:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ№ 135 Рішення уповноваженої особи Комунального комерційного підприємства «м.ЄХАБ» Маріупольської міської ради Донецької області 14.05.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-04-28-012107-a, щодо закупівлі «Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади» (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). По першому питанню порядку денного: По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.  Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" (далі – Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 11.06.2025 р. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ККП ММР «м.ЄХАБ» [підписано з використанням КЕП] Ганна ПОТІЧНА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 05-06-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 229 907,36 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 679 596,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 20:00:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці учасник надає скан- копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності). В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво); - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду; - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 229 997,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 723 660,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-05-2025, 09:17:05
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці учасник надає скан- копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності). В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво); - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду; - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
КП "Меридіан"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 500 740 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 858 749,44 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-05-2025, 08:51:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці учасник надає скан- копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності). В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво); - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду; - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 22:03:11
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 21:53:18
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 21:53:18
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 21:53:18
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не менше 8 кухарів 5 розряду та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), кваліфікація та/або розряд (кваліфікація та/або розряд зазнається в разі наявності). В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво); - копії особових медичних книжок персоналу - перша та остання сторінка з відміткою про допуск до роботи, стосується кухарів та мийників посуду; - копії документів які підтверджують кваліфікацію та/або розряд (надаються в разі наявності).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці учасник надає скан- копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 21:53:15
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ