Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 274 364 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 371,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОЛІГРАФІЇ" |
| ЄДРПОУ: | 05537093 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://collegelviv.org/ |
| Контактна особа: | Максим Малюта |
| Телефон: | +380676764547 |
| E-mail: | pksop.lviv.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто львів, вул. Федоровича Івана, будинок, 9 |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 3 п. 9 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес - процесів на основі стандарту ISO 9001:2015 або більш нової версії ISO . На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ (сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат. Учасник у складі пропозиції не надав вказані документи. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 3 п. 9 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації крім того, хоча б один працівник Учасника повинен пройти навчальний курс по оптимізації бізнес - процесів на основі стандарту ISO 9001:2015 або більш нової версії ISO . На підтвердження вищезазначеного, Учасник у складі пропозиції надає відповідний документ (сертифікат/ свідоцтво/диплом) та документ, що підтверджує наявність трудових правовідносин із особою на ім’я якої виданий сертифікат. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.