Закупівлю оголошено - 19-06-2025, 16:42. Дата останніх змін - 18-07-2025, 09:32

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Послуги з технічного обслуговування ліфтів... Державна закупівля - UA-2025-06-19-012592-a Послуги з технічного обслуговування ліфтів від замовника КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ від 6/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-19-012592-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-19-014264-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 16:42
по 30-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 16:42
по 03-07-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
93100
93 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:465,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЄДРПОУ:02125289 Досьє YouControl
Сайт:http://www.knlu.edu.ua/
Контактна особа:Жигинас Лариса Василівна
Телефон:380673175206
E-mail:public_procurement.specialist@knlu.edu.ua
Місцезнаходження:
03680, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
93 100 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

13
штука
03680 Україна Київська область Київ ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
з 10-07-2025 по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "ОТІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-07-2025 по 11-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, вул. Чистяківська, буд.32, 03062, Ольга Постнова
Остаточна пропозиція:
93 069,72 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-07-2025, 12:55
Період подачі оскарження:
по 15-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-07-25, 11:24:40
24

1. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник просить надати «Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та Договору (ім’я по-батькові, контактний телефон)». У поданій учасником тендерній пропозиції така довідка відсутня. 1.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати «Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та Договору (ім’я по-батькові, контактний телефон)». 2. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник просить надати «Гарантійний лист, яким Учасник підтверджує, що Учасник, засновник(и) Учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) Учасника, член або Учасник (акціонер) юридичної особи – Учасника процедури закупівлі не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема але не виключно, абз. 2 п. 2 Особливостей, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 2.1. Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику слід надати вище зазначений Гарантійний лист. 3. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник просить надати «Гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є Учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації». У поданій учасником тендерній пропозиції такий лист відсутній. 3.1. Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику слід надати Гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є Учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-07-25, 11:24:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-19-012592-a-a1
Номер договору:
ОЛ-63
Дата підписання договору:
18-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-07-2025 по 31-12-2025
93 069,72 UAH
Ціна договору
77 558,10 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПрАТ "ОТІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
93 069,72 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-06-2025, 11:30:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що передбачений для лі Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної безпеки та на експлуатацію машин, механізмів, обладнання підвищеної безпеки, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107
Доказ:
Документ
1.4.1. Дозвіл монтаж, ТО, демонтаж.pdf, Наявність документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що передбачений для лі Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної безпеки та на експлуатацію машин, механізмів, обладнання підвищеної безпеки, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107
Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
1.1.1. Копія Техпаспорт на авто.pdf, Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
1.1.1. Техпаспорт на авто.pdf, Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Доказ:
Документ
1.2.1. МТБ оборотно-сальдова відомість.pdf, Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
Доказ:
Документ
1.3.1. Довідка про наявність ліфтової аварійної служби.pdf, Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
2.1.1. Прот ат робітників 08.2024..pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Бойко ат. зварника 12.2022.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. ел.без стор 23-30 Упр. №1 03.04.2025р.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. ел.без стор 30-34 Упр. №2 17.04.2025р.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Копії Посвідчення робітники.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Посвідчення Зікій 29.04.2025.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Посвідчення робітники.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Прот ел.мех. від №4.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Прот ел.мех. від №10.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.1. Холоденко посвідчення 4.06.2025.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
2.1.2. Довідка наявність працівників.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
3.1.1. Довідка аналогічні договори.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку
Доказ:
Документ
3.1.2. договір Шалімова з актами.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічний Видалено19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічний Видалено19-06-2025, 16:37:51
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:20:48
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:20:49
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:20:48
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено19-06-2025, 16:39:44
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 11:21:14
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-06-2025, 16:37:51

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування ліфтів
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору (надається у разі залучення).
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування ліфтів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що передбачений для лі Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної безпеки та на експлуатацію машин, механізмів, обладнання підвищеної безпеки, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що передбачений для лі Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної безпеки та на експлуатацію машин, механізмів, обладнання підвищеної безпеки, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 , Копія дозволу встановленої форми.
              Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7). , Інформація у довільній формі за підписом керівника (або уповноваженої на це особи) та завіреною печаткою суб’єкта господарювання (за наявності) щодо обґрунтованої можливості оперативного виїзду працівника (бригади) для аварійного виклику згідно Договору за викликом Замовника та прибуття на об'єкт Замовника не пізніше п’яти годин з моменту виклику від місця фактичного розташування суб’єкта господарювання.
              Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. , Бухгалтерська довідка про матеріально-технічну базу суб’єкта господарювання.
              Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника , Завірена належним чином копію технічного паспорту, а у разі оренди – копію договору оренди на автомобіль у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Зазначені вище документи повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції суб’єкта господарювання
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування ліфтів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 1 до Додатку 3 до тендерної документації). , 2.1.1 Завірені належним чином копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги, у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій суб’єкта господарювання процедури закупівлі. 2.1.2. Довідка за формою Таблиці 1 цього Додатка про наявність у штаті необхідної кількості працівників (електриків) (не менше п’яти), визначених у п. 2.1. та / або копії у чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які мають належні документи згідно п. 2.1.1, що засвідчують їх професійну придатність для виконання відповідних функцій та будуть залучені Учасником для надання Послуги.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з технічного обслуговування ліфтів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-06-2025, 16:37:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку , 3.1. Учасник надає: 3.1.1. За підписом керівника Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) довідку про раніше укладений/ні аналогічний договір у вигляді нижченаведеної табл. 2. 3.1.2. Скановану/і копії оригіналу/ів аналогічного/них договору/ів, вказаних в довідці згідно п.3.1.1. Інформація може надаватися про договір, який виконується.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ