Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 382 980,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 829,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3043 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 08803690 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Питель Сергій Сергійович |
Телефон: | +380384262576 |
E-mail: | tender3043@ngu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, Військова частина 3043 Національної гвардії України |
3 |
Керуючись Законом України «Про Національну гвардію України» від 13.03.2014 року № 876-VI, Законом України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 року № 389-VIII, Законом України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 року № 808-IX, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», наказом командира військової частини 3043 НГУ від 22.12.2023 № 539 «Про організацію і проведення закупівель військовою частиною 3043 на 2024 рік», разом з членами робочої групи розглянув пропозицію учасника ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" (код в ЄДРПОУ 40501737) до кваліфікації в спрощеній закупівлі Шкарпеток (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-03-008692-a). Відповідно до пп. 4 п. 3 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати: «4) Гарантійний лист, що виріб буде виготовлено згідно з технічною специфікацією ТВ від 03.06.2017 №2/238 (зі сповіщенням про зміни №1). Гарантійний лист, що виріб буде виготовлено згідно з ТВ від 03.06.2017 №2/243 (зі сповіщенням про зміни №1)». Учасник у складі своєї пропозиції надав різні документи, що фактично підтверджують дану вимогу, але окремого документу, який вимагався пп. 4 п. 3 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не завантажено. В ПРИСУТНОСТІ РОБОЧОЇ ГРУПИ ВИРІШИВ: 1. Керуючись п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 повідомити учасника спрощеної закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом повідомлення про прийняте рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.