| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 505 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 050,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08803543 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дар'я Панкратова |
| Телефон: | +380506097451 |
| E-mail: | dariyapankratova3005@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1.Відповідно п.1.5 додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати Оригінал (або належним чином засвідчена копія відповідно до вимог ДСТУ 6163-2020) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару або оригінал (або належним чином засвідчена копія, або копія, засвідчена виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2020) якісного посвідчення на споживчу тару, або сертифікат якості. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано чорно-білу копію сертифікату якості №169 на відро пластмасове для харчових продуктів з контрольним замком (3,4л) прямокутне. 2. Відповідно п.1.11 додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам на Виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України), та перевізника( у разі залучення такого). Учасником на виконання цієї вимоги не надано чорно білу копію експлуатаційного дозволу № 63 від 08 вересня 2008 року номер 17-18-14 FP. Сканований оригінал в кольоровому вигляді рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей r-UA-20-29-10207, вид діяльності транспортування. Не надано Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей які будуть використовуютись у зберіганні. 3. Відповідно п.21 додатка 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону. Учасником на виконання цієї вимоги не надано розрахунок ціни товару. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.