Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 695 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 955 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
ЄДРПОУ: | 14321883 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хаюк Антон Анатолійович |
Телефон: | 380673688687 |
E-mail: | dgordjkinolog@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Відповідно до додатку 3 «Перелік документів та-або інформації, які подаються Учасником» до тендерної документації: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на постачання аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.