Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 190 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крицька Марина Анатоліївна |
| Телефон: | 380975900799 |
| E-mail: | u.o.zakupivli@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовником-ЦЗО виявлено невідповідність документів до вимог тендерної документації, а саме: відповідно до абз.3 п. 3 Розділу 6 Результати торгів та укладення договору про закупівлю тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку (довільної форми) про погодження з умовами проєкту договору згідно з Додатком 3 до цієї документації, умовами оплати, зобов’язаннями та відповідальністю. В складі тендерної пропозиції відсутня довідка. Просимо учасника надати довідку згідно до вищезазначених вимог тендерної документації. Просимо Учасника усунути зазначену невідповідність протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.